Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

fam.van Vliet

Via onze rechtsbijstandsverzekering kwamen we in contact met u buro. Voor ons was het de eerste contact met een advocatenbureau. Wij hebben het contact als zeer prettig en positief ervaren.Ik was ook zeer verbaasd daarover dat het mogelijk is alleen via de de mail en soms telefonischcontact onze zaak te kunnen behandelen.
Onze zaak is naar volle tevredenheid zeer netjes afgehandeld en we zijn de advocaat(ik zou graag zijn naam willen noemen maar weet niet of het toegestaan is) meer als dankbaar voor zijn kennis ,zijn diensten en uiteraad met de zeer positieve uitgang in deze zaak. Top!!!

Het hele proces is van begin af aan goed verlopen. Het eerste telefonische contact met de receptioniste als ook met de advocaat hebben we als zeer positief ervaren. De advocaat heeft elke handeling met ons goed afgesproken.We waren altijd op de hoogte van de stappen die de advocaat ging verrichten.De goede kennis en ook het vermogen om goed te kunnen onderhandelen met de werkgever van mijn man hebben uiteindelijk voor een zeer positief resultaat gezorgd.
We zijn de advocaat hier ook zeer dankbaar voor.

We hebben in onze zaak geen verbeterpunten aan te geven.

Score voor Aegis Advocaten: 4.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Ja