Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

C. Zieleman

De start was al rommelig. Men vergat mij terug te bellen, waarop ik zelf er achteraan moest.
De eerste afspraak was gehaast, maar ik dacht dat het wel goed zou komen.
Tijdens het proces aantal keer niet begrepen gevoelt. Er werd druk gezet op het maken van acties die niet in mijn situatie passend waren.
Ik had het gevoel dat ik een 'tussendoortje' was waar geen geld aan te verdienen valt.
In de laatste weken van de onderhandelingen werd ik anderhalve week vergeten door de advocaat, waardoor mijn afscheid bij mijn bedrijf in het water is gevallen. Ik heb hem hierover gebeld, en kreeg een ongeïnteresseerde reactie. Geen excuus en op een later verstuurde mail hierover ook geen reactie. Erg vreemd en onfatsoenlijk. Daarom zal ik aegis niet aanbevelen. Je voelt je al niet optimaal, en dit sterkt je vertrouwen niet.

Zorgvuldiger met d e klant omgaan. Ik werd voor het maken van de eerste afspraak vergeten. En bij de afronding van het geheel werd ik anderhalve week vergeten door de advocaat. Erg slordig wat nog meer problemen met mijn bedrijf heeft opgeleverd.

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren het dat mevrouw ontevreden is over de behandeling van haar zaak waarin wij ons overigens niet herkennen.
Tijdens onze werkzaamheden hebben we hiervan ook geen kennis genomen maar pas middels deze review. Naar aanleiding hiervan hebben wij herhaaldelijk contact gezocht met mevrouw Zieleman om de haar geuite onvrede te bespreken.
Wij vinden het namelijk belangrijk om te leren van deze signalen en zo mogelijk het ongenoegen weg te nemen.
Helaas is het tot op heden niet gelukt om dit contact te leggen.

Score voor Aegis Advocaten: 1.5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Nee