Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Cobi Komduur

In de ondersteuning bij mijn Arbeidsconflict heeft Aegis mij duidelijk geadviseerd over mijn rechten als werknemer, de beginselen van goed werkgeverschap in relatie tot hun handelen en de te ondernemen stappen. Daarbij te starten bij het begin (feitendossier) en niet op de zaken vooruit te lopen. De uiteindelijke afhandeling tussen de advocaat van de werkgever en Aegis resulteerde in een Vaststellingsovereenkomst waar ik me in kan vinden en de vlotte afronding heeft ervoor gezorgd, dat ik de vervelende negatieve kwestie achter me kan laten en weer met een positieve blik en vol energie met de toekomst bezig kan zijn.

Aegis heeft kennis van zaken, is duidelijk in zijn advies zonder te veel juridische details, komt zijn afspraken na en zorgt voor een afhandeling op maat en binnen een wenselijke termijn.

De nazorg cq. informatie (status) over de creditering van mijn voorschot, welke uitblijft nu de betaling van de rekening door de tegenpartij aan Aegis niet binnen 14 dagen heeft plaatsgevonden (conform Vaststellingsovereenkomst)

Score voor Aegis Advocaten: 4/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen? Ja