Aad Kruithof

Mijn pakket wat ik had besteld is nooit aangekomen ik werd van het kastje naar de muur gestuurd 3 dagen lang. De 1e mail was pakket vertraagd wordt morgen aangeboden en toen hoorden we helemaal niets meer. Toen ben ik gaan bellen en dan is er niets duidelijk. De ene smoes na de andere smoes de chauffeur heeft nachtdienst die kunnen we niet bellen en ga zo maar door. Ze beloven allemaal terug te bellen maar nee hoor niet gedaan totdat ik zat was en gezegd heb nu is het afgelopen stuur een nieuwe of ik maak er werk van en toen gebeurde er een wonder deze lieve jongeman heeft een nieuwe gestuurd

gewoon makkelijk te bestellen

Ja zorg dat u zelf de artikelen gaat versturen

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Onze excuses voor het ongemak, laten we daarmee beginnen! Uw bestelling is zoek geraakt bij de vervoerder, daarom heeft het langer geduurd. De koerier had eerst aangegeven dat uw zending vertraagd was maar uiteindelijk toch echt kwijt. Toen dit eenmaal duidelijk was hebben we u direct een nieuwe accu gestuurd. We snappen uw frustratie als je 3 dagen moet wachten op je bestelling. 😔
Alsnog veel plezier van de nieuwe accu en mocht u nog vragen hebben dan staan we graag voor u klaar! Bedankt!

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu