AALO

Najat, Uithoorn

Mijn naam is Najat (Jet),
Ik heb sinds ik jong was al een passie voor dansen. Ik geef naast dansles ook workshops en organiseer ik dans feestjes.
Ik miste heel erg een diploma en vanuit mijn werk heb ik deze opleiding uitgekozen.
Mijn verwachtingen in het begin van deze opleiding was wel anders. Ik kreeg door de website meer de verwachting dat we verschillende dans stijlen zouden leren. Nu snap ik dat DANCE al een stijl op zich is. Het lijkt een beetje op aerobics maar dan is er veel meer dans in gecombineerd. En daarin worden verschillende accenten verwerkt.
Ik ben super blij dat ik gewoon heb door gezet.
Het was een pittige opleiding waarin ik nieuwe methodieken en manieren van tellen heb geleerd. Ook de cuing ( aanduiden van richtingen, welke pas je gaat doen.) Vond ik in het begin nog best lastig. Maar toen ik m eenmaal door had.. geweldig.. ik zie zoveel mogenlijkheden nu. Werk jij met kinderen, mensen die kampen met overgewicht, in een sportschool, dansschool of ben je voor jezelf bezig en wil je je les aanbod verbreden? Dan is dit zeker de opleiding voor jou. Onthoud wel dat dit niet een 1, 2, 3, opleiding is en dat er echt wel een investering van jezelf inzit. Van mij mochten er nog wel twee les dsgen bij op zn minst. Ik ben daarom ook heel dankbaar dat wij echt een topklas hadden , we gaven veel steun aan elkaar en oefenden ook samen. Onze docente siobhan heeft engelen geduld. Ze is heel relaxed maar ook erg proffesioneel. Elke les was lachen, zweten en leerzaam.
Super blij dat ik deze opleiding heb gevolgd. Een ervaring, een boel vrienden en een diploma rijker ????

Score voor AALO: 4/5
Aangekocht product: