AALO

Rena Marchena, Stiens

Ik ben Rena Marchena. Bijna ander half jaar geleden ben ik begonnen met deze opleiding. Ik wou altijd al iets doen met mijn passie in dansen. Vroeger geprobeerd in een showgroep te gaan, maar ik heb mezelf naar beneden gehaald door mijn eigen visie over mezelf over mijn lichaamsbouw. Ik ben altijd stevig geweest van bouw en ben op de basis school en voortgezet onderwijs veel gepest over mijn gewicht. Dus mijn gewicht was een grote struikelblok in mijn leven en is nog steeds. Maar aan de andere kant ben ik wel een durver en een risktaker en een fear facing person geworden. Vandaar dacht ik ik ga deze opleiding gewoon doen, ik heb scheit aan iedereen en aan de stigma die iedereen had over instructrices die alleen dun mogen zijn om les te kunnen geven anders ben je gewoon geen voorbeeld en een clown of zo.

Dit kwam toen ik hier in Nederland mijn zumba instructrice leerde kennen. Zij is helemaal niet dun en heeft echt niet de perfectste barbie figuur, maar wat kan ze heerlijk dansen en wat een positive energy. Loved that from her. Tegenwoordig is ze ook een van mijn vriendinnen geworden hier in Nederland. Ik kom zelf uit Curacao trouwens en heb iedereen achtergelaten, familie en mijn beste vriendinnen. Dus zij adviseerde mij jullie dus. Zodoende heb ik dit gedurfd. Ben mezelf heel vaak tegengekomen tijdens deze opleiding, veel moeten doorbijten, heb echt bijna opgegeven, maar mijn instructrice Siobhan Welling wees me en liet me voelen dat ze echt in mij geloofde tot het einde. Hierdoor is het uiteindelijk gelukt om mijn diploma toch te halen. Ongelooflijk nog voor mij, maar wat ik wil achterlaten is DREAM BIG, NEVER STOP DREAMING AND BELIEVING IN YOURSELF EN FACE YOUR FEARS!! Dit heeft DE ALL AROUND DANCE INSTRUCTOR OPLEIDING EN SIOBHAN WELLING Mij meegegeven. INDEED I IMPRESSED MYSELF, LIKE THE SLOGAN OF AALO SAYS. THANK YOU AALO AND THANK YOU SIOBHAN WELLING FOR SUCH AN BIG, MEANINGFUL, UNFORGETTABLE, AMAZING EXPERIENCE AND A MIJLPAAL FOR ME. Na toch ander half jaar later door corona en eigen pijnlijke confrontaties heb ik mijn diploma in mijn handen!!????????????????????????

Score voor AALO: 5/5
Aangekocht product: