Jacqueline Damen

Verleden jaar in Mei ben ik begonnen met het dieet bij Sandra. Een collega van mij was veel afgevallen, en haar heb ik gevraagd hoe zij dit had gedaan. Cambridge dus, ik ben dit gaan opzoeken en heb me aangemeld. Bij Sandra had ik mijn Intake. We hebben geen streefgewicht gesteld, maar ik zou aangeven wanneer ik het goed vond. Ik ben begonnen in stap 2 en heb dit een paar weken gedaan omdat ik hier een goed resultaat bij had. Langzaamaan steeds een stap verder. Met echt wel veel etentjes en feestjes. Maar van Maandag tot en met Vrijdag hield ik mij aan het dieet. Ik ben van maat xl naar maat m gegaan. Na 3 maanden heb ik mij nog gewogen bij Sandra en was ik op gewicht gebleven. Ik weet nu zelf hoe ik mijn eetpatroon kan aanpassen om toch lekker te eten maar wel op gewicht te blijven. In de vakantie ben ik 2,5 kilo in 3 weken aangekomen waarvan er alweer 1 af is. Ik weet dat als het toch minder gaat, ik weer bij Sandra terecht kan. Want die weegmomenten zijn voor mij wel een stok achter de deur.

Score voor 1op1Dieet.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja