Duidelijk
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website

Haans

Snel een kandidaat gevonden voor de eerste kamer. De tweede ging niet zo soepel, omschrijving kamer werd niet snel (genoeg voor mij) aangepast

Personeel zou elkaars opdrachten beter over moeten nemen.

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Heer Haans,
Dank voor uw feedback. Voor vestiging Tilburg gold dat er net een personele wisseling was geweest. Verder komt een object het meest onder de aandacht als deze nieuw in ons netwerk wordt uitgezet (daarom was de eerste kamer waarschijnlijk ook snel verhuurd). Dit hebben wij voor de tweede kamer opnieuw gedaan (afmelden en weer aanmelden) en uiteindelijk heeft het wat langer dan nodig geduurd voordat de nieuwe tekst online kwam.
We twijfelen of dit de directe oorzaak is geweest van het wat langer duren van het verhuren, soms is wat frictieleegstand onvermijdelijk en altijd lichten wij geïnteresseerden mondeling de sterke punten van de objecten toe.
Dank dat u ons aan zou raden bij bekenden, wij proberen continu onze dienstverlening te verbeteren en uw hulp daarbij is zeer welkom!
Wellicht kunt u met deze informatie de waardering nog iets verbeteren? Hij valt nu erg onder ons landelijk gemiddelde.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,