Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Robert Veenstra

Zeer professioneel locatie Rotterdam

Communicatie, kennis , vriendelijkheid en direct handelen.

Telefonisch lastig bereikbaar maar wanneer je via de mail vraagt om te bellen doen ze dat altijd binnen 24 uur .

Specifieke medewerker

Prettige ervaring met kantoor Rotterdam .
Annelotte en Liselotte .

Anne-Karine Bakx

Zeer positief

De voordracht van kandidaten opdat we kunnen ervaren of er een klik is met de mensen vind ik heel positief. Verder is Michel duidelijk. Opmaak van het contract, ontvangst van de huurders, afronding... De voordracht van kandidaten opdat we kunnen ervaren of er een klik is met de mensen vind ik heel positief. Verder is Michel duidelijk. Opmaak van het contract, ontvangst van de huurders, afronding en 'uitcheck' verloopt allemaal ordelijk en op tijd. Communicatie is aangenaam en bondig. Geen poespas, zakelijk en helder.

Michel Immink.

Rob Schoot Uiterkamp

Zeer positief, fijne en vlotte communicatie, ontzorgen volledig bij het adverteren van een huurwoning, selecteren van kandidaat en contractuele afwikkeling

vlot, meedenkend, flexibel, kundig, accuraat

Geen. Top service

Specifieke medewerker

Stuk voor stuk fijne mensen om mee samen te werken

Lola

In een woord top!

Snel geholpen, vriendelijke dames

Sylvia, Yoni en Anne-Marie

Kirsten Diepenbroek

Betrouwbaar, vriendelijk en heel professioneel

De fijne communicatie, goed aanbod, professionele afhandeling

Geen!

Specifieke medewerker

Goede ervaring met alle medewerkers, zoals als huurder en verhuurder!

Klaas Slot

Gewoon goed

Vaste club medewerkers, waardoor ze de klanten kennen.

Ga zo door

Anne Mary

Kenneth Thomas Nedumpallil

Satisfied

Good communication

Listings on website could be more up to date

MArtin

Walter Heijn

Al enige jaren wordt mijn woning succesvol verhuurd. 123Wonen is gespecialiseerd in het verhuren van woningen. Als huurder word ik in alle aspecten heel goed te woord gestaan en begeleid naar de... Al enige jaren wordt mijn woning succesvol verhuurd. 123Wonen is gespecialiseerd in het verhuren van woningen. Als huurder word ik in alle aspecten heel goed te woord gestaan en begeleid naar de juiste huurder die je als verhuurder in je woning wenst. 123wonen voert de de eerste selectie van potentiële huurders; vervolgens krijg ik vanuit de eerste selectie een aantal huurders profielen die aansluiten bij mijn wensen. Met deze selectie kandidaat huurders ga ik in gesprek en kies dan zelf wie mijn woning mag huren. Dan neemt 123Wonen heel prettig en vooral kundig de regie over; zij maken de huurovereenkomst. Huurbetalingen lopen via 123Wonen en Technische service verlenen zij ook indien er bijvoorbeeld een defect is. Kortom, alles wordt professioneel geregeld met huurder en verhuurder, met als doel dat de huurder heel prettig kan huren; en ik als verhuurder nergens zorgen om heb.

Betrouwbaar, kundig, ervaren en vooral zijn de medewerkers van 123Wonen prettig en persoonlijk.

none

Specifieke medewerker

Alle medewerkers van Team 123Wonen Zwolle zijn voor mij specifiek.

Van Alphen

Goede menselijke verhuurmakelaar

Nemen verhuurder en huurder serieus, zijn menselijk en servicegericht. Veel ervaring met de markt, nemen gelukkig niet te veel risico’s qua prijsschatting en hadden snel een huurder gevonden.

Liever meer rustig vooraf bespreken dan met huurders erbij maar dat kwam ook door het lastminute gedoe dus lag ook aan de situatie.

Specifieke medewerker

Paul en Barbara zijn beide top

Huisman

Een professionele organisatie die vragen snel oppakt.

Contact, ervaring, informatie, vakkundig

Misschien een portal waarin je alle informatie kunt vinden wat betreft de afspraken.

Laura, Anne-Mary, Marit en Lian