Duidelijk
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website

Piet

Goed, wel erg irritant om met meer dan 4 verschillende medewerkers in contact te staan, die onderling niet of vrij slecht communiceren.

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Paul,
Wat vervelend om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over alle diensten die wij hebben geleverd. Wij hebben naar onze mening altijd goed gehandeld en de vragen die je had snel behandeld en verwerkt.
Ook ging het verhuurtraject erg snel en hebben we veel voor jou hebben gedaan. Binnen één week vijf goede bezichtigen en toezeggingen. Je was hier erg blij mee. Uiteindelijk nette huurders gevonden die snel wilden verhuizen en die zelfs nog bereid waren om uit eigen portemonnee kleine aanpassingen te verrichten (schilderen etc.). Dit is vooral uniek omdat het een tijdelijke huurovereenkomst is.
Bedankt voor de kritiek, de oorzaak is gelegen in het feit dat we naast onze vaste krachten met parttime Vastgoed & Makelaardij en Vastgoedkunde studenten werken op de binnendienst om deze een kans op relevante werkervaring te geven. Hierdoor is er meer kans op overdracht-issues van lopende zaken maar dit zorgt er ook voor dat ons tarief zo laag mogelijk kan blijven. We hebben deze kritiek eerder gehad en overwogen om onze werkwijze aan te passen waarbij elk pand een behandelend makelaar heeft. Een nadeel van één aanspreekpunt per huurwoning is dat er minder handelingssnelheid is omdat er dan vaker teruggebeld moet worden, dingen stilliggen bij afwezigheid en zo de kans op een goede huurder soms voorbijgaat. Snelheid van handelen is cruciaal om de beste huurder in de woning te krijgen.
Je schrijft dat je het verhuurtraject goed vindt. Wil je de algemene tevredenheid niet hoger beoordelen dan met 2 sterren?
In elk geval bedankt dat je mee hebt gewerkt aan de feedback. En mocht er verder nog iets zijn, dan vernemen wij uiteraard graag. We staan immers de gehele verhuurperiode voor jou klaar!
Met vriendelijke groeten,
Lana Schrier