Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

IK vindt zeer slecht, niet duidelijk over de afspraak die ik met hun gemaakt. wanner een afspraak is wordt het belang van de verhuurd naar voren dan de belang van mij die zijn woning gaat verhuuren. Afspraak onderling tussen collega's niet op de hoogt gesteeld, en als ik bel dan heb ik een jong dame die totaal geen verstand van zaken heeft. mijn woning is vehuurd maar ik heb tot nu toe geen duidelijk vacature over de rekening die hun bijgerekent, ik ben niet tevreden over gaan van zaken toe nu toe.

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Mohammed,
Ik las je bericht dat je hebt ingevuld bij de Feedback Company. Hierover waren ik en mijn collega's verbaasd. Vandaar ook deze email zodat we dit op kunnen lossen. We staan immers de gehele huurperiode voor jou klaar.
We hebben veel energie gestoken in het verhuren van jouw woning en we gingen er vanuit dat je hier ook tevreden over was. We hebben een nette huurder gevonden die zelfs interesse heeft om de woning te kopen als de huur goed bevalt! Wij werken in het belang van jou als verhuurder en hebben dit ook bij jou zo gedaan, en doen dit nog steeds (tot de huurder vertrekt en zelfs daarna nog mochten er geschillen ontstaan - wat niet te verwachten is).
Ik denk dat ik wel weet waar de slechte recensie over gaat. Er waren wat gebreken in de woning toen de huurder de woning wilde gaan betrekken (o.a. losse kranen, verstopping, losse elektrodraden, niet bijgevulde CV). Dit hebben wij als kosteloze service proberen op te lossen voor jou door de huurder aan te sturen het zelf op te pakken. Echter is het de taak van jou als verhuurder om bij de aanvang van de huurovereenkomst een woning zonder gebreken op te leveren en daarom heeft huurder jou gevraagd om dit op te lossen.
Hoewel we voor jou optreden, willen wij ook dat een huurder tevreden is en dat jij als verhuurder de overeengekomen afspraken nakomt. Ook hierin hebben wij een goede naam hoog te houden.
Hij kreeg jou niet te pakken, ik denk dat daar het communicatieprobleem vandaan is gekomen. Daarnaast heb ik jou als service aangeboden om een vaste klussenman van ons langs te sturen en hierin kosteloos voor jou te bemiddelen. Na een paar dagen heb je het gelukkig zelf opgepakt.
We vinden het spijtig te horen dat je vindt dat je niet direct goed geholpen bent aan de telefoon.
We werken op kantoor met een aantal fulltimers maar hebben daarnaast gemotiveerde parttimers in dienst die ondersteunende werkzaamheden verrichten, zij zullen niet altijd alle informatie paraat hebben. Hiervoor hebben we onze fulltimers, je kan altijd naar hen vragen of door hen teruggebeld worden.
Over de 'missende' factuur, deze heb je op 5 mei ontvangen (zie ook mail). Ik ga er vanuit dat dit dus een misverstand van jou was.
Graag horen wij van jou of we nog iets voor jou kunnen doen. Ook willen wij jou vragen om de recensie te herzien, er heeft namelijk nog nooit iemand zo negatief gereageerd.
Bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groeten,