Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Hele slechte ervaring met dit filiaal in Arnhem. Er worden beloftes gedaan die ze niet nakomen. Arrogante houding. Klacht hierover gedaan bij het hoofdkantoor... geen enkele reactie. Review geschreven op de website...werd (uiteraard) niet geplaatst omdat het geen positief verhaal was.

Beloftes nakomen. Terugbellen als we dat afspreken. Reageren op een klacht. Niet liegen over een toewijzing. Ook minder positieve reviews op site plaatsen.

Heeft u als verhuurder of als huurder gebruik gemaakt van onze diensten?

Huurder

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste kandidaat-huurders,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ons op deze manier beoordeelt. U bent door ons voorgesteld aan de verhuurder van het pand dat u wilde huren, net als alle andere kandidaten. De verhuurder heeft echter voor een andere huurder gekozen (meneer is wel onderdeel van een stel en zijn partner zal er ook enige tijd inwonend zijn). Dit is zijn goed recht. U heeft meerdere malen contact met ons opgenomen om te vragen wat de stand van zaken was. Hierin hebben wij steeds aangegeven dat wij contact op zouden nemen wanneer er iets van de verhuurder vernomen was. Wij hebben u daarom niet aan het lijntje gehouden, de reactie van de verhuurder liet enkel op zich wachten. 123Wonen heeft als taak om secuur naar kandidaten te kijken en dit met de verhuurder te bespreken: er spelen voor ons geen persoonlijke belangen mee. Wij hopen dat u dit ook inziet en begrijpt dat wij enkel onze dienstverlening hebben uitgevoerd.
123Wonen Arnhem

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 0.5/5