Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Voor mij was dit de eerste keer dat ik via dit bedrijf zaken heb gedaan.

Het eerste contact was snel en efficient alsmede aangenaam (marc-jan). Duidelijke antwoorden op onze vragen in het eerste persoonlijke contact.

Nadat de huurder zich had gemeld waren we niet tevreden over de handelingen die door 123 wonen - amsterdam zijn verricht, namelijk:
- de eerste versie van het contract bevatte relatief veel fouten, ook op essentieel punten en was niet conform de afspraken.
(adres huurder en verhuurder, huurperiode, opnemen internet, bedrage van de eerste periode, beheersaspecten)
- berekening van de huur van de eerste periode was tot drie keer fout.
- factuur van 123 wonen voor verhuurder was twee keer foutief.
- bij inventarisatie was de stand van de watermeter niet opgenomen.
- door verhuurder verstuurde werd niet (goed) gelezen waardoor niet de meest actuele informatie werd gebruikt.
Verhuurder voelde zich in deze fase niet echt ontzorgd omdat alles grondig gecontroleerd moest worden.
Contractafhandeling werd door iemand anders gedaan (Edgar) dan de persoon van de intake (Marc-Jan). de indruk bestaat dat de overdracht van het dossier niet goed is gebeurd en dat er te weinig zelfcontrole was.

Specifieke medewerker

Over Marc-Jan en de contacten met hem zijn we tevreden: efficient en terzake kundig.

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 3/5
Bedrijf aanbevelen Ja