Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Ik kon mijn woning niet verkocht krijgen door vnl. de incompetentie van de verkoopmakelaar. Het alternatief was om te gaan verhuren. Na door mijn partner op 123wonen.nl te zijn gewezen, is het allemaal in een stroomversnelling geraakt en ben ik zeer tevreden over het bereikte resultaat, nl. dat mijn woning voor minimaal een jaar is verhuurd tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs.
De service- en klantgerichtheid is echt zoals het hoort en je hoeft je er geen zorgen over te maken dat het goed komt!

"Kort op de bal spelen" noem ik dit altijd. Dus snel maar zorgvuldig handelen, in continu contact verkerend met de klant over de voortgang. Hierbij geen negen tot vijf mentaliteit hanterend, want mensen met verkoop / verhuur wensen hebben overdag weinig tijd, en zijn ook bereid om hier in de avonduren aan te werken.
Het gevoel om samen aan iets te werken wat een toegevoegde waarde gaat leveren, een soort gedeeld ondernemerschap.

Misschien iets meer helderheid verschaffen over de verschillende mogelijkheden van dienstverlening, plus de hieraan gekoppelde tarieven en wijzen van betaling / verrekening.

Specifieke medewerker

Martin Houtzager--> top!! Uitstekend gedaan!!!

Martin Houtzager van de vestiging Alkmaar heeft echt een fantatstische job gedaan en binnen no time een geschikte huurder gevonden.

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 5/5
Afgenomen dienst: Verhuren van eigen woning