Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Loekie

Er zijn veel zaken niet conform afspraak waarvan ik er enkele zal aangeven.. Bij de oplevering bleek zelfs de inventarisatielijst niet te zijn ingevuld door terwijl dit wel werd toegezegd tijdens het ondertekenen van het contract. Bij het doorsturen van de foto's blijken verschillende essentiële zaken niet te zijn vastgelegd. Daarnaast is de huurprijs eenzijdig en zonder overleg verlaagd en voor meer dan een jaar bevroren.

Door de persoonlijke ervaringen met de verhuurmakelaar van 123wonen.nl zal ik geen gebruik maken van hun diensten in Sittard.

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste heer Poeth,
Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij hebben naar onze mening altijd gehandeld naar uw wensen. De vragen die u had, zijn naar onze mening meteen behandeld en verwerkt. Ik vind het extra vervelend om te lezen omdat u diverse keren hebt gezegd dat we "goed werk hebben geleverd", u vertelde ook de panden in Maastricht bij ons onder te brengen en dat u blij was met een "professioneel contactpersoon" die uw wensen voorop stelde. Wij hebben U een dienstverlening geboden die wij de rest van onze klanten ook bieden. Is er iets wat ik nog voor u kan doen om de ontevredenheid weg te halen?
Met vriendelijke groeten,
Bryan Veraart