Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Eva

Ik heb Jaap gevonden via Google. Zijn site en beschrijving van werkzaamheden spraken me meteen aan. Middels een kort en snel formulier heb ik mijn gegevens doorgestuurd. De volgende ochtend werd ik al netjes gebeld om verder kennis te maken, de mogelijkheden en mijn wensen te bespreken. Super fijn!
De week erop hadden we onze eerste afspraak en heeft Jaap transparant, eenvoudig en met veel geduld mij de hele procedure uitgelegd. Ik wist meteen dat ik (en mijn mooie appartement) in goede handen waren. Ik bleef achter met heldere stappen, duidelijke informatiemap en tijd om na te denken. Zonder ook maar met nog een andere makelaar te spreken ben ik meteen in zee gegaan met Jaap - en wat een goede keuze! Binnen 2 weken hadden we een super geschikte huurder en was de bezichtiging geregeld. Dankzij zijn expertise in verhuur aan expats was het meteen een match. De servicegerichtheid, aandacht en kennis die Jaap heeft is echt geweldig. Hij denkt met je mee, wanneer iets niet goed voelt zal hij niet aandringen en dan hanteert hij ook nog 'no cure no pay' policy. 'Ik ga met uw huis om alsof het de mijne is' zei Jaap en dat heeft hij zeker waar gemaakt, ontzettend bedankt :)

Snel, Accuraat, Professioneel, Servicegericht, Bekwaam, Deskundig, Proactief

Geen verbeterpunten!

Specifieke medewerker

Jaap Breunesse

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 5/5
Bedrijf aanbevelen Ja
Afgenomen dienst: Verhuur van koop appartement