Duidelijk
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Sinds 2010 klant als verhuurder en woningeigenaar met een werkervaring van inmiddels 5 verhuurmakelaars waarbij ik met de eerste [2010] en de huidige zeer goede ervaringen heb: de 3 tussenliggende zijn voor mij minder goed.

indien een regiokantoor of medewerker om wat voor reden wegvalt is het raadzaam om bereikbaar te blijven en niet middels een telefooncentrale waar te laten nemen: ik ben destijds gaan zoeken naar een [betrouwbare] medewerker omdat ik contact wilde voor een oplossing van mijn onroerend goed probleem en de telefoniste alleen maar ingehuurd bleek om ... idd de telefoon op te nemen vanwege interne problematiek mijn tip = ben en blijf betrouwbaar [doe wat je zegt zeg wat je doet]

jazeker ! dat zijn in ieder geval Esther van der Waals [Gooi en Vechtstreek] en Bart Christiaans [Haarlem]
ivm omschreven verbeterpunt was het Esther die ik belde [maart 2015] en haar een goed begrensd en duidelijk verhaal schetste en mij in contact heeft gebracht met Bart Christiaans waarmee ik tot op heden helder en duidelijk zaken kan doen ??????

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 5/5
Bedrijf aanbevelen Ja
Afgenomen dienst: verhuren van onroerend goed