Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Orion AJA Spronck

In het begin liep het goed als wens, maar nadat de eerste huurders eruit waren sta ik nu met een woning die al 6 maanden leeg staat.
Ikzelf betaal elke maand 800€ voor hyphotheek en vaste lasten ben dus nu al 4800euro uit eigen beurs aan het betalen zonder inkomsten.

die heb ik nog niet gezien op dit moment. Ik zou graag willen dat mijn woning bijna nooit leeg staat dat zou een sterk punt zijn !!!

zorg dat de woning continue een huurder heeft. jullie maken de contracten en weten wanneer ze eindigen begin twee maanden eerder te zoeken naar nieuwe huurders dan is het gat kleiner dan dat jullie beginnen met zoeken nadat de huurder er al uit zijn.

Specifieke medewerker

nee

Heeft u als verhuurder of als huurder gebruik gemaakt van onze diensten?

Verhuurder

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste heer Spronck,

Wij vinden het spijtig dat u ons een slechte beoordeling heeft gegeven. Wij vinden dit ook niet terecht en willen graag een aantal redenen aangeven waarom de woning niet snel verhuurd kon worden:

Allereerst hebben wij u meerdere malen geadviseerd om de totaalprijs te verlagen. Wij zijn van mening dat naast de huur de opslag voor de meubilering iets te hoog is ingesteld. Het advies om de totaalprijs te verlagen heeft u in de wind geslagen.

Ten tweede had de vertrekkende huurder de woning niet netjes achtergelaten. Hierdoor was het niet mogelijk om de woning aansluitend te verhuren. 123Wonen Limburg heeft de woning weer helemaal schoon en verhuurklaar gemaakt (via een schoonmaakbedrijf). Ook hebben wij het zonnescherm laten herstellen.

Ten derde was er sprake van waterschade in een van de slaapkamers door een lekkage van de cv-installatie op zolder. Dit zou door uw vader hersteld worden, maar dat heeft lang op zich laten wachten.

Tenslotte duurt het vaak vrij lang voordat u reageert op kandidaten die we u voorleggen.

Dit zijn allemaal zaken die een snelle verhuur niet ten goede komen.

123Wonen Limburg

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 0.5/5