Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Wim van Liere

Sinds het voorjaar 2018 werken wij met 123wonen in Bergen op Zoom. 123Wonen heeft sindsdien tweemaal bemiddeld bij het vinden van een nieuwe huurder.

Bij beide bemiddelingen heeft 123wonen zeer snel en accuraat gehandeld. Binnen de kortste keren konden zij kennismaken met kandidaten en was de nieuwe huurder geselecteerd. Bij die selectie werden we op een prettige en deskundige manier geadviseerd. Ook voor het verhuren in het algemeen van onze appartementen kregen wij nuttige tips en advies. De manier waarop er geselecteerd is geeft ons het vertrouwen dat wij contracten aangaan met goede huurders.

Ondanks de korte ervaring willen wij spreken van een goede relatie met 123wonen. Lastig om verbeterpunten te noemen. Misschien oppassen met 'snelle verkooppraatjes' op een moment dat verkopen is bij ons niet meer nodig.

Specifieke medewerker

De beoordeling is vooral gebaseerd op onze contacten met Rogier Heuckeroth met wie het plezierig samenwerken is.
De website hebben wij nauwelijks gebruik van gemaakt vandaar een oordeel dat voor ons staat voor 'neutraal'.

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 4/5
Afgenomen dienst: huurbemiddeling