7.8/10

Stef Vanden Driessche

Perfect

was eerste bestelling, hou de verpakking zo klein mogelijk.

Gerald Van Elverdinghe

Goede opvolging van de bestelling.

Nog meer Niko producten

Dc

Efficiente communicatie. Alles conform afspraken en levertermijn

Uitbreiding gamma

Jerrel Boldewijn

Hi na surfen op het zag ik dat prijs verhouding jullie beter aanboden dit is de eerste keer dat ik bestel, het is op onverklaarbare wijze niet helemaal goed gegaan omdat vanuit mijn land niet direct... Hi na surfen op het zag ik dat prijs verhouding jullie beter aanboden dit is de eerste keer dat ik bestel, het is op onverklaarbare wijze niet helemaal goed gegaan omdat vanuit mijn land niet direct kan betalen gebeurt dat via NL niet getreurd we sturen de spullen terug.
Ik denk dat de site toch nog wat verbetering kan hebben hedenmidag heb ik gemerkt zaken in de winkel wagen pas na 3 keer updaten zijn veranderd

Check website

Stijn Vanoverberghe

Kwaliteits producten

Soms toch wat mager met info over een product of het gebruik ervan. De shop is goed als je weet wat je nodig hebt, maar niet ideaal als je nog een keuze of beslissing moet maken.

J Langerak

Snelle levering, komen afspraken correct na

Ga zo door

Goed, correct

Iets teveel mails mbt pakje en bestelling

Winnie

Snelle, correcte communicatie

Iets grotere stock aanleggen, of afspraken met verdelers om sneller uit te leveren.

Reactie Zelfbouw - Domotica:

Bedankt voor je recensie.
Wij zijn ons bewust van onze lage stock, daardoor kunnen wij deze lage prijzen hanteren.
Daarom vermelden wij ook de levertijd van +-5 werkdagen bij onze producten,...
Bedankt voor je recensie.
Daarom vermelden wij ook de levertijd van +-5 werkdagen bij onze producten, in jou geval was dit 6 werkdagen en dit kwam door een stockbreuk bij de groothandel
Groeten,
Team Zelfbouw-Domotica

YVG Telecom

Alles correct verlopen

Misschien een snellere levering

Hendrik

Snelle en correcte uitvoering en informatie