Danny Van laere

Mooi afgewerkt. Vlotte levering. Past perfect.

Duidelijke informatie

Desmet R

Alles is naar wens verlopen

E.Vlaeminck

Bij de eerste zending ontbraken de achtermatten. Dit werd in de kortste tijd rechtgezet en ik mocht de complete set ontvangen.

Christian Severi

Gemakkelijk te bestellen, overzichtelijke site, correcte prijs, snelle levering en degelijke kwaliteit. Matten besteld voor citroen c3 en past perfect. Echte aanrader!

Siegfried pinket

Goed, info correct, verzendtijd en kost OK, kleur OK, prijs/kwaliteit: OK

leveringstijd: OK - kleur tapijt: OK / dikte : OK

1) een afboording zou ook in nubuck, kunstleder kunnen zoals sommige andere Nederlandse firma's, met keuze voor kleur, enkele of dubbele stikking en kleur garen - 2) een persoonlijke toets geven... 1) een afboording zou ook in nubuck, kunstleder kunnen zoals sommige andere Nederlandse firma's, met keuze voor kleur, enkele of dubbele stikking en kleur garen - 2) een persoonlijke toets geven met een naam er op te borduren is goed, maar als je kiest voor positie onderaan de mat, verwacht je wel dat dat in het midden onderaan is en niet linkerkant ondreaan, want dat toont erg asymmetrisch, indien je kiest voor positie linkerkant , verwacht je ook dat dat in het midden staat en niet uiterst links naast je pedalen of uiterst rechts onder je stoel. -3) het zou wenselijk zijn dat een persoonlijke tekst eventueel niet op een zwarte achtergrond komt, maar dadelijk er op zodat je ook voor zwarte tekst kunt kiezen.

Hans Van Hellem

Hele goede matten en snelle levering

Stevige matten

Tas NV

Gevonden via het internet, wij hebben 30% korting direct gekregen en proberen nu toch zo veel mogelijk te bestellen. Matten zijn prachtig afgewerkt, zelfs de goedkoopste reeks. Ideaal voor... Gevonden via het internet, wij hebben 30% korting direct gekregen en proberen nu toch zo veel mogelijk te bestellen. Matten zijn prachtig afgewerkt, zelfs de goedkoopste reeks. Ideaal voor garagisten die dit in een occasie wagen willen leggen.

Veel keuze, prijs

Bij de levering van matten staat er niet altijd bij welke set word geleverd, soms moet ik dit dan gaan opzoeken met het order nummer. Wij bestellen meerdere mattensets en weten niet altijd welke... Bij de levering van matten staat er niet altijd bij welke set word geleverd, soms moet ik dit dan gaan opzoeken met het order nummer. Wij bestellen meerdere mattensets en weten niet altijd welke voor wie zijn. Het is maar een tip ...

Raf Reynders

Correcte prijs

Super pasvorm
Snelle verzending

Charly

Levering door dpd was schandalig ! De kartonnen doos in de gietende regen gelegd, terwijl ik een plastiek waterdichte doos had klaar gezet voor de chauffeur. Met als gevolg automatten rechtstreeks... Levering door dpd was schandalig ! De kartonnen doos in de gietende regen gelegd, terwijl ik een plastiek waterdichte doos had klaar gezet voor de chauffeur. Met als gevolg automatten rechtstreeks de vuilbak in gegooid. Hierover gemaild maar tot op heden geen reactie gehad. Contact opgenomen met testaankoop en is in behandeling.

Klantvriendelijkheid ! Leveringsservice !

Reactie Pasvormautomatten.be:

Charly ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd, want ik heb geen mails van je ontvangen over deze slechte levering. Vreemde gang van zaken, ook van de pakket bezorger. We versturen de pakketten... Charly ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd, want ik heb geen mails van je ontvangen over deze slechte levering. Vreemde gang van zaken, ook van de pakket bezorger. We versturen de pakketten ook niet in karton maar in plastic. Jammer dat er iets mis is gegaan met het contact opnemen met ons, want dit soort dingen mogen absoluut niet gebeuren. We lossen dat natuurlijk altijd netjes op. Reageer aub even op mijn mailtje, dan fixen we dat.