Josiane Claesen

Geweldig contact en snelle levering!

snelle levering, adequate informatie over het artikel

Tanja Hoste

Snelle opvolging bij problemen ivm opvolging/levering pakket, vriendelijk telefonisch onthaal

Bestelling werd geleverd via GLS, alleen is levering niet toegekomen, accurate opvolging van koerierbedrijf waar er mee samen wordt gewerkt

Geert Cordier /Ides Ramboer NV

Zeer goed, duidelijke info

Snelle afhandeling, opvolging en levering

eigenlijk geen

Carine Cremers

Het aangekochte product is al stuk

vlugge levering

beter materiaal leveren

CHRISTINE GERMAIN

Uitstekend

afbeeldingen / reactiviteit

Petra Vermeersch

Super bedrijf, goede uitleg en snelle service.

snelle service

Natasja Donkers

Zowel met mijn stoel als met mijn muis hebben ze me erg goed geadviseerd, bij mijn muis had ik problemen met het gebruik. Er is meteen teruggebeld met een goed advies en een nieuwe muis opgestuurd.... Zowel met mijn stoel als met mijn muis hebben ze me erg goed geadviseerd, bij mijn muis had ik problemen met het gebruik. Er is meteen teruggebeld met een goed advies en een nieuwe muis opgestuurd. Ook erg prettig dat je proefplaatsing aan kan vragen.

Afspraak gemaakt op kantoor om modellen te proberen, nemen echt de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen en geven je goed advies.

Met de bestelling van mijn stoel heb ik bijna de hele dag thuis doorgebracht en expliciet rondom de tijd dat de stoel geleverd zou worden. Half uur eerder als het tijdvak en geruime tijd daarna. Het... Met de bestelling van mijn stoel heb ik bijna de hele dag thuis doorgebracht en expliciet rondom de tijd dat de stoel geleverd zou worden. Half uur eerder als het tijdvak en geruime tijd daarna. Het blijkt dat de bezorgdienst veel eerder aan mijn deur is geweest. Na zeggen van de chauffeur heeft hij mij gebeld, helaas heb ik niemand aan de lijn gehad. Ook moest ik dan nog een extra week wachten op mijn bezorging omdat deze niet dagelijks in deze regio bezorgt. Ik begrijp dat Easy Ergonomics niets kan doen aan het gedrag van de chauffeur. Ik vind alleen de klantvriendelijkheid van kantoor niet matchen met de bezorgdienst. En daar zou ik een andere match met bezorgdienst zoeken, of andere afspraak maken zodat je niet een klant een week extra hoeft te laten wachten.

Wel heeft Jody het heel goed opgelost door persoonlijk mijn stoel de week erna af te leveren niet dat ik weer een hele dag thuis moest blijven. Ondanks de nare ervaring een week eerder was ik erg blij met de oplossing. En heeft Jody ook gelijk mijn stoel helemaal ingesteld.

Nic De Priester

Ok

vlot geleverd

geen idee

Kris Van Hoof

Zeer goed

mogelijkheid om product-op-proef te bestellen

ERIK VAN DE MOERE

We hebben een snelle levering bekomen.
Tot onze spijt is er geen officiele factuur ontvangen, niet per post, niet per email en ook niet met de levering van de goederen!
WIL DRINGEND DE...
We hebben een snelle levering bekomen.
WIL DRINGEND DE FACTUUR OPSTUREN AUB

Zie boven