Thielemans

Weet niet of spotify nu verlengt is

Snel

Beste klant,
Helaas heb je ons maar 5 sterren gegeven. Graag willen we weten wat we kunnen verbeteren. Kan je ons een email sturen en aangeven wat er niet helemaal goed ging?
Met...

Brams Anthony

Niet goed heb tot heden mijn code niet gekregen om te herladen! Voel mij bedot

Zolang dit niet opgelost is kan ik geen sterke punten geven!

Beste klant,
We hebben je verder geholpen per e-mail.

Robbert Jeurissen

Snel. Correct

patrick pannecouck

snel herladen

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

jim

Samuel

Geweldig.x

Super snel en correct.

Beste klant,
Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.

Ggvjjk

Hhuji

Vjkj

Reactie Herladen.be:

Beste klant, Wat jammer dat je niet aangeeft waarom je niet blij met ons aanbod bent. Eveneens jammer dat je onze email niet beantwoord. Mochten we je toch ergens mee verder kunnen helpen, vul dan... Beste klant, Wat jammer dat je niet aangeeft waarom je niet blij met ons aanbod bent. Eveneens jammer dat je onze email niet beantwoord. Mochten we je toch ergens mee verder kunnen helpen, vul dan het contactformulier op onze website in. Met vriendelijke groet, Anne van Herladen.be

Youssef Mabrouk

Good

All

Bedankt!

Hance christel

Is altijd goed gegaan tot nu de laatste twee x betaald en helaas geen code gehad dat is jammer hooelijk krijg ik snel reactie want het gaat om heel wat centen 😩😩🤷🏼‍♀️

Meestal direct een code na betaling nu helaas niks

Reactie Herladen.be:

Beste klant, Ik zie dat je een uurtje later al contact had met onze klantenservice. Beide bedragen zijn teruggestort omdat het product niet leverbaar was. Onze excuses voor dit ongemak. Met... Beste klant, Ik zie dat je een uurtje later al contact had met onze klantenservice. Beide bedragen zijn teruggestort omdat het product niet leverbaar was. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Anne van Herladen.be