VAB

Martine Van Aerschot

Hallo ,wij hebben een reis

en annulatieverzekering bij jullie.In het contract staat dat we een vervangwagen krijgen in Europa. Nu krijgen we een bijkomend factuur om nog bij te betalen voor een vervangwagen in de Benelux.waarom ? Benelux ligt toch in Europa . Waarom dan nog eens hiervoor bij betalen ? Zo wordt het contract wel duurder en duurder.
We hadden ook een paar weken geleden een kapotte valies.alles netjes binnen gestuurd ,foto’s,factuur van de koffer enz. We kregen amper 7 euro uit betaald …..want er ging nog de franchise vanaf. Met 7 euro kan ik wel geen nieuwe valies kopen.!!!.

Groeten.

Reactie VAB:

Beste,
Wij betreuren uw teleurstelling. Echter bemerken wij dat de door u opgegeven argumenten, duidelijk zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. U ontvangt deze voorwaarden bij het afsluiten van de verzekering.
In de algemene voorwaarden is duidelijk aangegeven dat de optie vervangwagen Europa niet geldt voor Benelux, hiervoor bestaat namelijk een aparte formule, met name 'optie vervangwagen Benelux'. VAB maakt hierin een onderscheid omdat veel klanten hun voertuig uitsluitend in de Benelux gebruiken en geen nood hebben aan een meer uitgebreide dekking voor de geografisch Europa.
Voor de bagage, als u hier de algemene voorwaarden volgt: Algemene voorwaarden bagage verzekering - B. Basiswaarborgen - II. Bagageverzekering - B. Hoe wordt de vergoeding berekend - Hier wordt er duidelijk aangetoond hoe de berekening van de tussenkomst wordt berekend aan de hand van de aankoopprijs verminderd met een forfaitaire minwaarde, vastgelegd op 10% per begonnen jaar, te rekenen vanaf de factuurdatum. Er wordt ook duidelijk de vrijstelling maw; de franchise, van €50 vermeldt.
Wij nemen de opmerkingen mee ter verbetering van de dienstverlening. VAB bedankt u voor uw begrip.

Score voor VAB: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Reisverzekering