VAB

VRESELIJKE ervaring bij VAB rijschool in Mechelen Leopoldstraat. De ergste 20 uren ooit, dit was echt een ramp en dit allemaal door rijinstructeur Georges B. Ik had voor het 20 uren pakket gekozen voor rijbewijs B omdat ik alles goed onder de knie wou hebben. Ik had nog nooit eerder manueel gereden dus daarvoor ga je naar een rijschool neem ik aan zoals ieder mens. Deze man werd helemaal hysterisch na mijn TWEEDE les omdat ik nog niet zo goed kon schakelen, hij heeft mij hele gemene dingen gezegd en was uit het niets aan het roepen. Hij zei dat ik niets kon en dat ik niks ging halen en dat ik beter zou stoppen met rijden omdat ik 2x ben stilgevallen op de TWEEDE les. Schandalig en traumatisch noem ik dit. De volgende lessen kwam mijn mama mee vanachter in de auto als mentale steun dus toen had hij niks gezegd maar gaf wel vieze commentaar. De lessen nadien toen ik weer alleen kwam begon hij weer heel boos en onbeleefd te reageren telkens toen ik een kleine fout maakte en ook vieze opmerkingen wat leidde tot een zeer oncomfortabele gevoel tijdens het rijden!! btw hij kwam ook vaak te laat en communiceerde niet deftig. Deze man heeft oprecht agressie problemen maar toont dit alleen bij jongere mensen vooral bij meisjes!!!!!! CONCLUSIE: verspil je geld niet bij deze mensen, ze zijn de moeite en tijd niet waard & als je toch van plan bent bij deze rijschool te boeken dan raad ik je zeker aan niet bij GEORGES B. te boeken aangezien je niets gaat bijleren. VERDIEND GEEN ENKELE STER

Reactie VAB:

Beste,
Wij vinden het erg dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Kunt u ons contacteren via het contactformulier op onze website zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en opnemen met u?
Wij bieden alvast onze oprechte excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
Team VAB

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: praktijklessen voor rijbewijs B manueel