VAB

Lise

Leren rijden: lang proces en met het motto ‘3e x goeie keer!’ vandaag geslaagd.
In 2019 6 u rijles gevolgd in Leuven met Eddy. Na 2 jaar verplicht te wachten na 2x niet slagen en een vervallen voorlopig rijbewijs, hielp hij me over de ergste onzekerheden heen. Een jaar oefenen en wat corona-issues verder was ik blij om 6 u rijles bij Niko te kunnen volgen in Leuven. Aangeraden door Eddy, die ondertussen gepensioneerd is. Goede keuze, zo bleek. Hier en daar nog wat finetunen, handvaten overlopen waar nuttig voor manoeuvres. Ik had het gevoel dat ik zelf de onderwerpen van de les kon en mocht aanbrengen. Niko gaf me de bevestiging waar ik het nodig had en een fijne babbel tussendoor. De 6 uur rijles waren voor mij voldoende om te wennen aan een totaal andere auto dan ik gewend was, en Niko's geloof in mij voor mijn examen sterkte me om met minder zenuwen te gaan examen afleggen. Ook dank aan kantoorverantwoordelijke voor de flexibiliteit in het plannen van de lessen, duidelijke communicatie en heldere afspraken. Fijn.

Dankje voor het vertrouwen!
Lise

Reactie VAB:

Beste Lise,
Het is fijn om jouw positieve reactie te lezen. Het geeft onze rijinstructeurs enorme voldoening om te horen dat hun begeleiding ervoor gezorgd heeft dat hun leerlingen bekwame bestuurders geworden zijn met een nog grotere passie voor rijden. Jouw opmerking over de duur van de rijlessen geef ik alvast door aan de verantwoordelijke van de rijscholen.

Score voor VAB: 4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Rijschool