VAB

Dewulf Frieda

Hierbij wil ik mijn TEVREDENHEID en DANK uiten betreffende de interventie op 27/mar aan Carrefour Korbeek-Lo.
Kontakt met de alarmcentrale verliep goed; behalve dat ze geen inlichtingen doorgaven betreffende het vervoer probleem van de passagiers (thuisbrengen) bij sleping van de wagen !!!
Het is de wegenwachter die ons als afgesproken kontakteerde, die deze vraag stelde en vroeg hoe wij terug thuis konden geraken.
Dit was voor ons een groot probleem, als 75 + leeftijd hadden we niemand die ons kon ophalen.
De wegenwachter stelde ons dan gerust en zij dat hij de centrale zou kontakteren en voor een gepaste oplossing zoeken. Dit was ZEER GERUSTSTELLEND !!!
Bij zijn aankomst had hij een kleine vervangwagen mee, waarmee we thuis konden geraken (alhoewel dit NIET in onze polis zat).
Meer nog, we mochten hem 1 dag gebruiken !!!
Dit hebben we NIET gedaan, daar we thuis nog over een tweede wagen beschikten.
Ik vond dit gepaster, dezelfde wagen kon dan terug gebruikt worden voor depannage van ander minder gelukkigen.
We waren eerder thuis dan de wegenwachter met onze pechwagen en hebben die dan direkt ter beschikking gesteld van de wegenwachter.

Dus een ZEER tevreden hulvaardigheid van de wegenwachter en Uw pech-dispatching om een oplossing te zoeken !

Reactie VAB:

Beste Frieda, wat fijn om te vernemen dat onze wegenwachter jullie kon geruststellen. Uiteraard zoekt VAB tijdens deze Corona-crisis mee naar oplossingen waarbij de gezondheid van klanten en onze wegenwachters primeert. Een vervangwagen was in dit geval voor jullie de beste manier om snel en veilig thuis te geraken. We proberen bij VAB met kleine zaken het verschil te maken.

Score voor VAB: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Pechbijstand zonder vervangwagen