VAB

Inespiratie comm.V - Birgit Daems

Beste,

Vandaag belde ik VAB omwille van pech met mijn wagen( een platte band) . Met het contactcenter sprak ik af dat de wegenwachter ‘s avonds rond 17u30 langs zou komen op de parking waar ik mijn auto had kunnen parkeren.
Graag wil ik via dit berichtje de wegenwachter die me heeft verder geholpen even in de kijker zetten en bedanken. Hij heeft mijn band opgelapt zodat ik tot de bandencentrale kon rijden, hij hielp me op weg om een bandencentrale te vinden en maakte voor mij een afspraak bij de bandencentrale zodat ik er nipt voor 18u nog terecht kon. Deze wegenwachter was zeer vriendelijk, erg hulpvaardig en leverde een snelle en fijne service. Zijn naam weet ik echter niet, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie dit via het dossiernummer wel kunnen achterhalen. Ik hoop dan ook oprecht dat jullie dit compliment ook aan de man in kwestie kunnen bezorgen. Het zijn namelijk jullie wegenwachters die het uithangbord en de goede naam van VAB zijn en maken. Deze wegenwachter is er alvast in geslaagd!

Vandaag bezorgde VAB ook mijn persoonlijk compliment aan wegenwachter Philippe!
Bedankt VAB om de boodschap bij de juiste persoon te brengen!
Bedankt Philippe voor de hulp!

Reactie VAB:

Beste Birgit, bedankt voor jouw positieve reactie over onze wegenwachter Philippe. Hij was blij om jouw mooie boodschap te vernemen. Bij VAB werken we met mensen voor mensen. Door onze persoonlijke aanpak en samen te zoeken naar de oplossing die het beste bij je past, proberen wij het verschil te maken voor de klant.

Score voor VAB: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: ?