VAB

vab eeklo

Dochter 20 uur rijles gevolgd in VAB EEKLO daarna rijexamen gedaan niet geslaagd 2 x. Daarna terug 6 uur les gevolgd terug niet geslaagd voor de 3de maal. HEEL jammer want ze kan voldoende rijden, rijd heel veel alleen MAAR ze heeft dysfasie, heel veel begeleiding nodig en kan de stress niet aan op het rijexamen (steeds iemand anders die examinator is). De rijinstructeur is supergoed voor haar ! heeft haar een heel gerust gevoel = gelukkig. Het probleem is het examen zelf met andere examinator enz.. De laatste keer heeft ze een fout gemaakt ivm links afslaan aan lichten en pijlen op de grond niet gezien (examinator had het iets te laat gezegd ..gaf dit ook toe). maar goed ze diende het gezien te hebben. De vraag is kan er met haar probleem (dysfasie..) dezelfde examinator steeds voorzien worden ?

Reactie VAB:

Beste, we hebben contact opgenomen met het examencentrum maar vernamen dat wij dit niet kunnen vragen. Enkel toeval kan ervoor zorgen dat het dezelfde examinator is. We begrijpen dat dit niet de reactie is dat je had willen vernemen. We wensen je dochter enorm veel succes en duimen voor haar dat het bij een volgende poging wel lukt.

Score voor VAB: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: rijlessen