VAB

Mijn ervaring verschrikkelijk ik heb 20 uur gevolgd met deze rijschool en daarna nog 6 uur extra de lessen kosten veel geld en dan is het jammer dat je geen waar krijgt voor u geld ! De begeleider dat ik had was totaal niet vriendelijk en had totaal niets positief te zeggen waardoor ik me zeer ongemakkelijk en onzeker voelde in de auto . Ik deed men eerste rijexaam ik was zenuwachtig maar hij vond het nodig om het nog erger te maken met men 30 min pauze wilde ik op en tafel en bankje gaan zitten en werd ik toegewezen naar een stoel aan de raam . Zodat hij rustig zijn boterhammen aan het bankje kon opeten . En ik alles op men schoot kon leggen . Daar stopte het helaas niet .indeplaats van mij opbouwende kritiek te geven werd ik alleen maar naar beneden gehaald . Toen ik zelf naar het kantoor ging om opnieuw men rijexamen vastleggen heb ik heel duidelijk gevraagd naar een andere begeleider en heb ook de reden waarom gezegd . Dat was oke voor hun tot op de dag van het exaam ik gewoon weer dezelfde kreeg zonder dat ze mij iets lieten weten . En ik weer 2 uur les had met diezelfde begeleider die me niet oke liet voelen Ik kreeg continu te horen als ge da doe moogde terug rijden ! Na een uur en half rijden vraagt hij aan mij om al naar het examen centrum te gaan waar ik op antwoorde ik heb betaald voor 2 uur les en ik zou ook graag mijn 2 uur les hebben waar hij zelf niet tevreden over was . Als ge zo moet omgaan met uw klanten dan is het erg.

Reactie VAB:

Ik vind het erg jammer dat je deze ervaring had met onze rijschool. Ons doel is personen te vormen tot goede bestuurders en hen aan te moedigen. Uit jouw verhaal begrijp dat dit bij jou helemaal anders verlopen is. Onze verontschuldigingen dat je geen aangename rijopleiding en examen genoot. We koppelen jouw ervaring intern terug naar de betrokken rijschool. Je kan ons altijd contacteren als je dit persoonlijk wil bespreken.

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Vab rijschool