VAB als organisatie is voor mij als een verzekering....je betaalt een lidmaatschap als een verzekeringspremie en spreekt die aan als t nodig is, wat enkele malen gebeurd is. Score geen 5 omdat persoonlijk vind dat lidmaatschap prijzig is, zeker voor een 2e en meerdere voertuigen. Mij houdt prijs tegen om meerdere auto's in te schrijven
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.