Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Fam De Block

De samenwerking met Pglas is heel goed verlopen. De toonzaal en het ontvangst ter plaatse door het team van Peter en Ruth was een eyeopener, zowel naar waardes van het brief als naar mogelijkheden van het gebruik van glas.... Er was van meet af aan een duidelijke transparante communicatie en planning. Stipte plaatsing en afhankelijk, met een proper achtergelaten werkomgeving na de plaatsing. We zullen in de toekomst, bij de volgende fase van onze verbouwing, opnieuw bij Pglas langskomen.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Proper werk, stipte opmeting en agenda, aanhouden van de afgesproken levertermijn, goeie dialoog en oplossingsgericht denken.

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Momenteel hebben we niet direct verbeterpunten, we willen ook niet gaan muggeziften. Als we het personeel en de firma in totaal inschalen tov de andere firma's waar we reeds mee samenwerkten, zitten ze zeker in de top 3. Waar Pglas momenteel meer inactief is aan de andere kant van de provincie antwerpen, hopen we dat ze hun clienteel verder kunnen uitbouwen richting Klein brabant en Oost-Vlaanderen. Wij maken alleszins reclame voor hen als kennissen onze bouwwerken komen bewonderen, de best werkende promotie vermoed ik. Onze flesjes bier komen we wel eens ophalen als we richting de Kempen moeten.

Score voor Pglas: 4.5/5
Beveel je ons bedrijf aan? Ja
Bestelling voor welk product: glazen wand met draaideur