Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Krols Joeri

We zijn zeer goed ontvangen in de toonzaal: goede info doorgekregen, vriendelijk. Een paar dagen later al onze offerte ontvangen, met alles wat we gevraagd hadden. De opmeting is snel gebeurd nadat was doorgegeven dat het kon doorgaan. Ook de plaatsing was goed geregeld. De mensen waren er op het afgesproken moment en hebben hun werk prima gedaan! Het was zeker niet gemakkelijk, want we hadden zo weinig mogelijk "naden" gevraagd, waardoor het grote delen waren. Alles werd netjes opgeruimd, en ook de "sticker" die op de spatwand zat, was een leuk extraatje! Het afkitten is goed gedaan, wat niet zo evident is, dus we zijn heel tevreden over het werk en de service.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

correcte afspraken
vakwerk

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Eigenlijk geen! Alles is prima verlopen, een van de weinige keren dat er niks mis is gelopen bij een bestelling/plaatsing. Doe zo verder!

Score voor Pglas: 4.5/5
Beveel je ons bedrijf aan? Ja
Bestelling voor welk product: spatwand