Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Leen Huybrechts

Een vlot contact in de toonzaal (en voordien via mail/telefoon), ook de afspraken zijn goed gemaakt.
Ik vond het wel jammer dat ik zelf moest informeren naar mijn deur die foutief afgemeten was, wanneer dat deze geplaatst zou worden. Maandag 7 mei zijn jullie mijn deuren komen plaatsen, 1 daarvan was foutief afgemeten. Dit kan zeker gebeuren, en dat vond ik zeker geen probleem. Ik vond het jammer dat ik dinsdag 8 mei zelf een mailtje moest sturen om te informeren of hierover verder af te spreken.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Goede afwerking, mooi materiaal.
Nakomen van afspraken, op de afgesproken tijd komen om de deuren te plaatsen.

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Zelf een mailtje sturen met de melding dat er iets mis is gelopen en een tijdsindicatie geven van wanneer het in orde gemaakt wordt. Dit zonder dat de klant hier achter moet informeren (een dag later).

Reactie Pglas:

Bedankt voor je feedback, Leen. Je opmerkingen nemen we mee in onze werking. Blij dat je tevreden bent over de afwerking. Veel plezier met je glazen deuren.

Score voor Pglas: 3.5/5
Beveel je ons bedrijf aan? Ja
Bestelling voor welk product: deuren plaatsen