In eerste instantie waren wij tevreden. Maar toen wij de iPhone terug stuurden voor reparatie binnen de garantie termijn, kregen wij bericht dat het toestel zwaar beschadigd bij hen was toegekomen. Zo beschadigd dat het niet meer kon hersteld worden. Toen wij het toestel opstuurden was het zeker niet beschadigd! Het probleem was dat er soms geen verbinding kon gemaakt worden met 4G of bluetooth. Wij hebben de iPhone beschadigd terug gekregen, niet hersteld, met de melding dat wij de iPhone zo beschadigd naar hen opgestuurd hebben.
Als klant kan je geen bewijs leveren dat het toestel in goede staat was toen we het opstuurde.
Forza refurbished heeft wel contact opgenomen met Post NL. Maar Post NL zegt dat ze niets kunnen doen omdat er geen foto is van de verpakking toen die toekwam bij Forza.
Forza laat me weten dat ze verder niets kunnen doen.
Ik ben een zeer teleurgestelde klant. Mijn dochter heeft lang moeten sparen om de iPhone te kopen. Als klant heb je blijkbaar weinig rechten als je toestel opstuurt.
Ik raad iedereen aan hier zeer voorzichtig mee te zijn!

Reactie Forza Refurbished:

Beste Ayna,
Het is uiteraard enorm vervelend dat het toestel defect is, echter was de behuizing van de iPhone dermate gebogen dat dit buiten de garantie valt. Het buigen van een toestel gebeurt niet door transport maar door het verkeerd gebruik van het toestel. Door dit gebruik raakt het moederbord beschadigd en kunnen meerdere functionaliteiten, zoals slechte verbindingen, tot stand komen.
Uiteraard verkopen wij onze toestellen niet met een barst in het scherm of met een gebogen behuizing, dat is onmogelijk.
Dit is dan ook de reden waarom wij het toestel niet binnen garantie kunnen repareren en wij begrijpen dat dit voor u vervelend is. Echter hebben wij deze garantievoorwaarden met een reden en zullen wij dit altijd objectief beoordelen. In dit geval was het voor ons helaas duidelijk dat het gebruikersschade was.

Score voor Forza Refurbished: 0.5/5
Zou u Forza Refurbished aanbevelen? Nee