299 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

William Blanckley

Perfect, trouble free, purchase.

How did you find White Whale Yachtbrokers

Good to deal with.

Strengths of White Whale

Truthful, communicative representative throughout the transaction.

Improvements or suggestions

None

R.C.Bogert, Lelystad

Correcte en duidelijke benadering, zowel richting verkoper als koper. Afspraken worden nagekomen. Goede bereikbaarheid, fysiek en telefonisch. Prettige betrokkenheid.

schuermans valère

Zeer goede ervaring, correcte en duidelijke afspraken die nageleefd werden.

How did you find White Whale Yachtbrokers

zeer goed met Ron Priem die zeer bekwaam is in zijn vak , correct en geeft service aan koper en verkoper.

Strengths of White Whale

de vele vestigingen maken de verkoop makkelijker

Improvements or suggestions

misschien nadenken om in de havens een verkoopsteiger aan te leggen

Gaby

Zeer prettige, vriendelijke en betrokken contact gehad met Ron Priem vanWhite Whale Limburg

Beryl Chalmers

We really could not have asked for a better service from a broker. Excellent service. Tim did his homework well on Dufour 38 Classics sold, value, standard equipment and layout.

Fam. van Kempen

We hebben het als positief ervaren om met Tim het schip te verkopen. Door het WWY netwerk in Europa is dit snel gegaan. Onze ervaring is dus positief. Ook aan de kant van de kopende partij is er... We hebben het als positief ervaren om met Tim het schip te verkopen. Door het WWY netwerk in Europa is dit snel gegaan. Onze ervaring is dus positief. Ook aan de kant van de kopende partij is er positief geoordeeld over de bemiddeling.

Anonymously

Goede afspraken en informatie

eric boselie

Uitstekende service, vakbekwaam en snel

Cor de Regt

Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben... Mijn boot in Griekenland binnen 3 maanden verkocht voor vrijwel de vraagprijs. Guido heeft op zijn aandringen zelf de boot zelf bekeken en foto's gemaakt in Lefkas. De advertentie die ze hebben opgesteld was gewoon precies zoals de boot is. De eerste koper echt goed begeleid en het is meteen een deal geworden. Super gedaan, bedankt!

Luc en Rit Vroom-Cools

Fantastisch!