Information on the website / Info op de website
After sales / After sales

Jessamijn

Heel erg goed

Strengths / Pluspunten

Duidelijkheid over het product. Goede foto’s

Renee

Een website met hele leuke, betekenisvolle en mooie cadeaus. De levering was snel en wat het extra speciaal maakte is dat ik een handgeschreven kaartje ontving met een bedankje.

Strengths / Pluspunten

Overzichtelijke website, leuke spullen, snelle levering

Top

Persoonlijke verpakking

Wij wilden een armband voor de juf van mijn zoontje met een betekenis maar kwamen niet helemaal uit de site omdat we een wish wisely wilden met een zilveren armband maar we wilden zelf de wish...

Leuke artikelen

Wendy

Fijn contact gehad met Sandra - zelfs buiten kantooruren -, goed mee gedacht en zeer snelle levering. Bedankt!

Ik bestel al heel lang bij applepiepieces en ervaring is goed

Leuke spulletjes

Tanja

Wat een fijne shop! Ideaal om bijzondere cadeautjes te shoppen. Ik heb al veel vriendinnen blij kunnen maken met een ketting of armbandjes. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Jennifer

Zeer tevreden :-) goede service en snelle levering!

Goede service
Mooie producten

M

Heb een armbandje besteld. Hij was de volgende dag binnen en erg mooi ingepakt, echt een cadeautje ;-). Heb nog veel meer leuks gezien, dus kom zeker een keer terug!

Goede service

sophiecornelis@yahoo.com

In het algemeen kan ik spreken over een goede ervaring met Applepiepieces, is het niet dat het bij mijn laatste aankoop fout is gegaan. Van Applepiepieces krijg ik op dinsdag 26.06 een mailtje dat...

Reactie Applepiepieces:

Hoi,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt met Applepiepieces. Zoals we je hebben gemaild, is het pakketje bij Post NL in het distributiecentrum blijven liggen. Dat kun je zien via de track and trace code die we je hebben gemaild. Ook hebben we je laten weten dat we het pakket direct opnieuw versturen wanneer het morgen nog niet gearriveerd is. Hartelijke groet, Sandra van Applepiepieces