9.5/10
9.5/10
9.8/10

Inge

Applepiepieces is (of was...) één van mijn favoriete webshops! Word altijd helemaal happy van hun pakketjes. Nu de shop ging sluiten toch (eindelijk) maar eens een Happy Tear besteld en ook de...

Prettige tone of voice op de website en per e-mail. Prachtige producten die je niet overal ziet, gemaakt van duurzame materialen, dus de sieraden gaan lang mee. En pakketjes zijn altijd met zorg ingepakt en verzonden.

Alles was in orde

Voor de tweede keer iets besteld. En voor de tweede keer superblij met alles. Goede service. Ik word altijd heel vrolijk van het uitpakken.

Unieke sieraden. Het hopje is echt een statement.

Kyenne

Contact is altijd erg fijn, speciale verzoeken zijn mogelijk en de communicatie is helder en snel.

de collectie is met liefde samengesteld en het is altijd een leuk kado te geven.

geen punten

Chanoek

Goede service, mooie originele producten

het zijn originele producten geen 13 in een dozijn.

Super

als je een vraag hebt, word die gelijk beantwoord

Ik heb altijd met veel plezier bij Applepiepieces besteld. Helaas kan het nu niet meer, maar heb ik gelukkig nog mijn slag kunnen slaan!

Altijd persoonlijk!

Ja: weer opengaan zoals de good old Applepiepieces!

Ik heb al meer bij jullie besteld en ben altijd heel tevreden. En wat jullie maken vind ik altijd zo speciaal, is dan ook een cadeautje voor speciale mensen.

De cadeauverpakking, heel mooi. En de wens die er bij zit.

Leuke artikelen
Levertijd wel wat lang

Marjon

Goede service

Betekenis van alle kleuren vind ik super.

Open blijven?! ;0)