Bewertungen

968 Bewertungen
Bewertung schreiben

91% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

968 Bewertungen

Ruud Verkerk

Goed snel discreet

NH Party

Lage prijs 4 liter tank

Marico Angelo Maccarini

Consegna puntuale, ottimo business

PW

Vlotte communicatie, goede service, snelle levering

Mathijs meek

Had 2kg wegwerp lachgas besteld volgende dag in huis👍 alleen was vul nippel kapot maar werd gelijk nieuwe opgestuurd zeer tevreden Thanx lachgas-voordeel 👍👍

Ton

Snelle service en komen hun afspraken na.

Rhodé

Snel en goede kwaliteit

Henk Van den Bovenkamp

Voor het eerst bij dit bedrijf een nieuwe tank met lachgas besteld. Mijn ervaringen zijn niet onverdeeld positief. De helpdesk was erg behulpzaam met de vragen die ik had, maar de antwoorden gaven... Voor het eerst bij dit bedrijf een nieuwe tank met lachgas besteld. Mijn ervaringen zijn niet onverdeeld positief. De helpdesk was erg behulpzaam met de vragen die ik had, maar de antwoorden gaven een wrang gevoel.

o Voor een tank die je tijdens de overstapservice inlevert krijg je maar 50 Euro terug, terwijl het een standaard tank is. Dit staat in de voorwaarden, maar is onbegrijpelijk.

o Je moet een tank binnen 30 dagen retourneren, wil je je Euro 65 borg weer terugkrijgen, anders krijg je nog slechts 50 Euro terug. Met andere woorden je moet zo een 2000 ballonnen in een maand gebruiken, wat een normaal mens natuurlijk niet doet.

o Toen ik de tank bestelde was er een korting actie bij het bestellen van een nieuwe tank. Zoals later bleek, was het onmogelijk van de actie gebruik te maken bij het bestellen van een nieuwe tank als er ook een retour is. Ik neem aan dat de meeste mensen een nieuwe tank bestellen als ze de oude retour hebben gestuurd, dus dit is gewoon een lokkertje zonder inhoud.

Al met al een bestelling en ervaring met een smaakje (terwijl ik nog geen ballon op heb). Onder deze voorwaarde is het waarschijnlijk dat de ervaring eenmalig blijft..

Antwort Lachgas Direkt:

Beste Henk,
Hartelijk dank voor je feedback.
Beste Henk,
Hartelijk dank voor je feedback.
Je kunt de tank na het retour termijn inderdaad nog steeds bij ons inleveren. Wij mailen je dan een borg voucher voor het GEHELE borg bedrag. Mocht dit 65 euro zijn geweest, dan een voucher van 65 euro. Niet van minder dus :)
Voor een tank via de overstapservice (dus een tank die niet van ons afkomstig is) kan gemaild worden naar hoeveel je daarvoor kunt ontvangen. Dit hangt af van de marktwaarde op dat moment.
Hopelijk helpt deze informatie. Al onze voorwaarden zijn op de website terug te vinden en ook helpen wij graag verder via de e-mail.
Charlotte van de klantenservicec

Loed Jacobs

Goede

Meijer

Snelle discrete levering.

Antwort Lachgas Direkt:

Fijn te horen dat de levering snel was :)
Uiteraard verzenden wij de pakketten discreet.
~ Eva van de klantenservice