M.M. van Bussel

Zeer positief

Jan Hartman

Goed , hoge bezorgkosten

Moet de bezorgkosten zo hoog zijn

Marieke

Let op met samenstellen van materialen

Zeer grote (lees: dure) bestelling geplaatst voor een schutting. Uiteindelijk bleken wij niet verenigbare onderdelen bij elkaar besteld te hebben. Dit was niet duidelijk uit de website te halen.... Zeer grote (lees: dure) bestelling geplaatst voor een schutting. Uiteindelijk bleken wij niet verenigbare onderdelen bij elkaar besteld te hebben. Dit was niet duidelijk uit de website te halen. Hierdoor hebben we extra verzendkosten + retourkosten moeten maken (a 175,-).

Uiteraard is dit gedeeltelijk onze eigen verantwoordelijkheid. Wij hebben verkeerde onderdelen besteld die niet op elkaar pasten. Echter was een controle op een order die meer dan 3000,- was misschien op z’n plaats geweest. Als jullie contact met ons hadden opgenomen om te zeggen dat de onderdelen niet op elkaar zouden passen hadden we op dat moment eea al kunnen wijzigen, en had ons dit 175,- aan retour en verzendkosten gescheeld.

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Beste Marieke,
Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat het zo gelopen is.
Beste Marieke,
Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat het zo gelopen is.
Kunt u ons via service@tuinafscheiding.nl laten weten om welke producten het precies gaat en wat uw bedoeling hiermee was? Dan kunnen wij wellicht op de website de beschrijving bij de desbetreffende producten duidelijker maken.
We horen graag van u.
Team Tuinafscheiding.nl

De Pyramide van Austerlitz A van der Aa

Zeer snelle levering

J Lobach

Uiteindelijk gied

Het gevraagde kon achteraf niet geleverd worden hetgeen onvoldoende is gecommuniceerd. Uiteindelijk na overleg een alternatief gekocht met geringe reductie. Overigens is het materiaal niet gebracht... Het gevraagde kon achteraf niet geleverd worden hetgeen onvoldoende is gecommuniceerd. Uiteindelijk na overleg een alternatief gekocht met geringe reductie. Overigens is het materiaal niet gebracht maar door mij zelf opgehaald. Met als voordeel dat ik onder de indruk was van het bedrijf zelf. Ik kom er nog eens graag.

Betere communicatie over product als dit leveringsproblemen geeft.

J.W.G. Willems

Goede service

Juus Kreiken

Een duidelijke website bracht mij in contact en vragen werden prettig beantwoord. Het feit dat er een afhaalpunt bij mij in de buurt was waardoor transportkosten vervielen, leidde tot bestelling.

Meer afhaalpunten

duidelijk en betrouwbaar en bereid tot uitleg

Jeroen Roos

Zeer gebruiksvriendelijke website en snel geleverd

Alain Fasbender

Betere en goedkopere leveringsvoorwaarden

Goede kwaliteit van de aangeboden producten

Bart Alberts

Mooie producten, duidelijke website en snelle levering.