Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

sandra

Makkelijk een kaart maken

Ilona

Hele fijne website om je eigen producten mee samen te stellen. Wij hebben onze geboortekaartjes hier besteld en dat ging super makkelijk! En ze zijn prachtig!

Eenvoudig in gebruik, mooie designs

Birgit

Zeer goed.

Erg mooie ontwerpmogelijkheden! Hele goede service toen onze bestelling gekreukt aankwam.

Reactie Made for Moments:

Beste Birgit,
Bedankt voor de bestelling en prachtige review, super om te horen dat je zo tevreden bent!
Jouw verbeterpunt voor wat betreft de verpakking nemen we zeker intern mee!
Met...
Beste Birgit,
Jouw verbeterpunt voor wat betreft de verpakking nemen we zeker intern mee!
Carla
Team Made for Moments

Katrien

Positieve ervaring!

Maarten Roukema

Zeer vlotte levering. Mooi gedrukte kaarten. Doen wat ze beloven.
Zeker een aanrader !

De correcte en snelle afhandeling van de bestelling. De goede uitvoering. Mooi gedrukte kaarten.

Reactie Made for Moments:

Beste Maarten,
Bedankt voor de waardevolle review!
Beste Maarten,
Bedankt voor de waardevolle review!
De aangegeven verbeterpunten voor wat betreft tekst selecteren, hadden we graag aan je toegelicht. Wij beschikken namelijk over een heel team vormgevers die je daarbij kunnen ondersteunen of zelfs maatwerk voor je klaar kunnen zetten.
Mocht je in de toekomst daarom nog vragen hebben, bel of mail ons gerust, we helpen je graag!
Carla
Team Made for Moments

Iris

Het geboortebord van onze dochter besteld bij Made for Moments.
Het geboortebord van onze dochter besteld bij Made for Moments.
Helaas was het bord bij levering wat beschadigd, direct mailcontact gehad en 2 dagen erna was het nieuwe bord alweer onderweg! Wat een fijne service!

Super service, super contact met de klant!

Monique

In 1woord Geweldig

Alles wordt duidelijk omschreven, en je kunt bij jullie ook de kaarten laten versturen

Louis

Alles snel en eenvoudig!

Eenvoudig en kwalitatief

Milou

Onze trouwkaarten zijn 3 keer opnieuw gedrukt omdat er tot 2 keer toe drukfouten in zaten. De 3e druk komt nog onze kant uit, we hopen maar dat het goed is. De klantenservice is zeker wel... Onze trouwkaarten zijn 3 keer opnieuw gedrukt omdat er tot 2 keer toe drukfouten in zaten. De 3e druk komt nog onze kant uit, we hopen maar dat het goed is. De klantenservice is zeker wel vriendelijk en behulpzaam, maar tegelijkertijd is het afleveren van kwaliteit na 1 bestelling wel heel belangrijk. Zeker gezien het gaat om trouwkaarten en in dit geval ook de tijd wat aandringt. Wij hadden nl geen rekening gehouden met 3 nieuwe drukkingen.

Goed bereikbare klantenservice

Linda