HairFair

Janeska Weergang

Goede site snelle levering

Jolanda

Mooie producten voor een redelijke prijs.

Brigitte S.

De producten zijn goed als verwacht

Yvonne Weltjens

Juist artikel nummer maar toch verkeerd product gekregen

Reactie HairFair:

Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons dat je een verkeerde verpakking hebt ontvangen, maar het product zelf is hetzelfde gebleven. Helaas kunnen we de oude verpakking niet meer... Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons dat je een verkeerde verpakking hebt ontvangen, maar het product zelf is hetzelfde gebleven. Helaas kunnen we de oude verpakking niet meer leveren, omdat we deze niet meer op voorraad hebben. We hebben je een retourlabel gestuurd, zodat je het product kunt retourneren als je dat wilt. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder. Onze excuses voor het ongemak.

Mila Mauritz

Reactie HairFair:

Bedankt voor je positieve review! We waarderen het dat je tevreden bent over onze diensten bij Hairfair. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je nog... Bedankt voor je positieve review! We waarderen het dat je tevreden bent over onze diensten bij Hairfair. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je snel weer te zien bij Hairfair!

Louise de Groot

Ja dat kan ik

Reactie HairFair:

Bedankt voor je positieve feedback over Hairfair! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We zullen er alles aan blijven doen om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich goed voelen en... Bedankt voor je positieve feedback over Hairfair! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We zullen er alles aan blijven doen om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich goed voelen en er stralend uitzien. Bedankt voor je vertrouwen in ons!

Mel

Snelle levering en goed product

Reactie HairFair:

Dankje voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en te zorgen voor een snelle levering en kwaliteitsproducten. We waarderen je steun en kijken ernaar... Dankje voor je positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en te zorgen voor een snelle levering en kwaliteitsproducten. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

I

Vriendelijke en correctie behandeling

Reactie HairFair:

Bedankt voor je positieve feedback! We waarderen het echt dat je onze vriendelijke en correcte behandeling op prijs stelt. We zijn altijd blij om onze klanten tevreden te stellen. Bedankt dat je de... Bedankt voor je positieve feedback! We waarderen het echt dat je onze vriendelijke en correcte behandeling op prijs stelt. We zijn altijd blij om onze klanten tevreden te stellen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven!

Doetie van der Meulen

Fijne hairspray, plakt niet

Reactie HairFair:

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de hairspray en dat het niet plakt. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan de verwachtingen van onze... Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de hairspray en dat het niet plakt. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar!