HairFair

Monique

Waardeloos 8 februari een bestelling geplaatst nog steeds niks ontvangen en krijg ook geen reactie meer op mail dat ik graag mijn geld terug wil

Beste Monique,
Je bestelling is door jou ontvangen en hierover hebben we je ook gemaild.

Joha

Order never sent and money not refund

Beste Johanna,
Het gewenste product was niet leverbaar door de importeur en hiervoor is een terugbetaling gedaan van de volledige aankoopsom.

Koopman

Een aantal weken geleden veel geld uitgegeven aan Shampoo en conditioner. Ik kreeg een mail dat PostNL zou komen, toen een mail dat m'n bestelling verplaatst was naar de volgende dag. Deze mails 3... Een aantal weken geleden veel geld uitgegeven aan Shampoo en conditioner. Ik kreeg een mail dat PostNL zou komen, toen een mail dat m'n bestelling verplaatst was naar de volgende dag. Deze mails 3 keer gekregen (elke dag werd m'n bestelling opnieuw verplaatst met een dag.) Momenteel nogsteeds m'n pakketje niet binnen en wel mijn geld kwijt.. :(

Beste Danae,
Helaas is je pakketje zoek geraakt bij postnl. De teruggave van je geld heeft dan ook plaatsgevonden.

Rob

Waardeloze verkoper.

Marga

De prijzen zijn top. Voor goede produkten. Lager dan op andere websites. Goede service. Kreeg melding dat het produkt niet op voorraad was, maar werd meteen goed opgelost. Zeer tevreden.

Emma

Gisterenavond besteld en nu al binnen. Helemaal gelukkig met mijn nieuwe föhn.

LV

Niks ontvangen. Geen reactie op mails. Reviews bij deze winkel zijn heel slecht. Oplichting!

Taco Verheijden

Hele fijne producten, altijd scherpe kortingen en vaak leuke weekend deals

Jan Pols

Prima kwaliteit voor een goed product