T.M. Carter

Goed, helaas kleed opgevouwen verstuurd na nu een week zijn de vouwen er nog niet uit helaas. Zou beter zijn om opgerold te versturen
Bedankt voor meedenken in de oplossing.

op tijd geleverd

Wil van Tol

Kitty

Overzichtelijke website, veel keuze en je kan het gekozen kleed in je eigen kamer bekijken dit is heel handig!

Nancy

Duidelijke site, mooie producten!

Snelle verzending

Ria van Kooten

Helemaal prima , heel tevreden en blij mee met m’n buitenkleed (was verrast zo mooi ..eigenlijk te mooi voor buiten ..maar gaat er straks vast prachtig uitzien in de tuin )

Website mooi en duidelijk , leuk het achtergrondverhaal , prijs ok , hele mooie sortering , snelle en zorgvuldige informatie en verzending

Jacqueline

Heel positief

Snel verstuurd

Petra Jongeneel

Prettige site

Zeer ruime keuze

Kristine Malone

Tevreden met mijn online verkoop. Ik had wat vragen over de vloerkleed omdat het een Sale item en showroom model was.
Daarover had ik telefonisch contact opgenomen. Mijn vragen waren waren...
Daarover had ik telefonisch contact opgenomen. Mijn vragen waren waren positief beantwoorden en met vertrouwen in het aankopen heb ik de bestelling geplaatst.
Binnen een paar dagen, netjes ingepakt en naar volle tevredenheid aangekomen. 💖

Duidelijk foto’s
Goed klantenservice
Mooi producten

Jacky Ankiewicz

Snel geleverd .

Mooie producteh tegen goede prijzen

Martine Luiken

Prima ervaring, geen problemen. Alleen geen e-mail ontvangen van de vervoerder waarin stond waar het pakket was nadat ze het niet af konden leveren.

Snelle, correcte levering. Goed product. Blij met mijn nieuwe badmatten!