Lucas

Correct bedrijf .betreft afhandeling investeringen .leuke projecten .alleen t.o.v huidige spaarrentes beter niet te veel risico nemen .want verschil soms maar 1 procent .en op dit moment 6 tal... Correct bedrijf .betreft afhandeling investeringen .leuke projecten .alleen t.o.v huidige spaarrentes beter niet te veel risico nemen .want verschil soms maar 1 procent .en op dit moment 6 tal projecten met betaalachterstanden .dus mensen pas op de plaats .neem niet te veel risico

Merijn Boekel - van den Brink

Erg helder uitgelegd, vooral de vragentest vond ik erg fijn.

M.Notten

Lendahand geeft direct inversteringsmogelijkheden aan bedrijven in landen waar dqat slechter geregeld is

Arja

Korte projecten, geen hoge inleg, kansen voor minderbedeelden.

M. Marijt

Ik doe al meerdere jaren mee aan lendahand. nooit meer dan 50 euro per project, verdeeld over alle continenten. Ik kies daarbij nooit voor de risico volste projecten. Van de 1000 euro die ik... Ik doe al meerdere jaren mee aan lendahand. nooit meer dan 50 euro per project, verdeeld over alle continenten. Ik kies daarbij nooit voor de risico volste projecten. Van de 1000 euro die ik ongeveer heb ingelegd is nu 800 over. 3 projecten zijn failliet en 6 staan op omvallen.
Tot Corona kwam liep alles ok, daarna liep het mis.
Ik kan het gelukkig missen, maar zie te weinig waarschuwingen op de site staan. Je kan echt eenvoudig je geld kwijtraken, ondanks de goede bedoelingen van Lendahand.

Christjan

I love what you are doing. It feels totally right to invest in these kind of projects

Erica Menting

Dit was de eerste keer dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en inderdaad iets geïnvesteerd heb. Het voelt erg onwennig, het is alleen digitaal en ik heb niets op papier in handen. Ik ben... Dit was de eerste keer dat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en inderdaad iets geïnvesteerd heb. Het voelt erg onwennig, het is alleen digitaal en ik heb niets op papier in handen. Ik ben benieuwd hoe het verder loopt.

Henrike Frijlink

Betrouwbaar en interessant en geeft je een goed gevoel

Mar

Heel teleurgesteld. Meerdere projecten die nu een achterstand hebben met betalingen. Zelfs Bwise vanaf april 2022. En van lopende investeringen van Tugende net bericht dat er 70% afgeschreven wordt.... Heel teleurgesteld. Meerdere projecten die nu een achterstand hebben met betalingen. Zelfs Bwise vanaf april 2022. En van lopende investeringen van Tugende net bericht dat er 70% afgeschreven wordt. Ik heb gespreid geïnvesteerd. Maar me niet gerealiseerd (natuurlijk altijd achteraf) dat ik heb geïnvesteerd in Tugende 3, Tugende 5, Tugende 6, Tugende 7 en Tugende 8. En dat het dan niet zo is dat individuele projecten mislukken, maar dat je dan met al je Tugende investering risico loopt. Geen Lendahand meer voor mij. Zo teveel risico.

Individual

Simple, secure, fluent