Mar

Heel teleurgesteld. Meerdere projecten die nu een achterstand hebben met betalingen. Zelfs Bwise vanaf april 2022. En van lopende investeringen van Tugende net bericht dat er 70% afgeschreven wordt.... Heel teleurgesteld. Meerdere projecten die nu een achterstand hebben met betalingen. Zelfs Bwise vanaf april 2022. En van lopende investeringen van Tugende net bericht dat er 70% afgeschreven wordt. Ik heb gespreid geïnvesteerd. Maar me niet gerealiseerd (natuurlijk altijd achteraf) dat ik heb geïnvesteerd in Tugende 3, Tugende 5, Tugende 6, Tugende 7 en Tugende 8. En dat het dan niet zo is dat individuele projecten mislukken, maar dat je dan met al je Tugende investering risico loopt. Geen Lendahand meer voor mij. Zo teveel risico.

Individual

Simple, secure, fluent

Annemarie Zimmermann-Oosting

Makkelijk investeren online, duidelijke overzichten dmv financieel dashboard en relevante informatie over de projecten

Rob Tenwolde

Lendahand doet nuttig werk. Het voelt goed om direct positieve invloed te hebben op het leven en werk van anderen.

Maurice

Het doel is aanbevelenswaardig, maar het aantal projecten dat mislukt is te veel. Ik heb het idee dat partners niet goed geselecteerd zijn, te weinig voortgangscontrole, dat blijkt wel uit het... Het doel is aanbevelenswaardig, maar het aantal projecten dat mislukt is te veel. Ik heb het idee dat partners niet goed geselecteerd zijn, te weinig voortgangscontrole, dat blijkt wel uit het aantal partners die failliet zijn gegaan. Lenen via Lendahand heeft mij ook geld gekost, vandaar dat ik niet meer investeer in Lendahan

Corine R

Sociale projecten en een mooi rendement via een betrouwbaar platform. Zorg zelf wel voor risicospreiding.

Eric-Jan Kaal

Hoewel het doel aanbevelenswaardig is, is het aantal defaults wel erg groot. Ik heb het idee dat partners niet goed geselecteerd zijn, dat blijkt wel uit het aantal partners die failliet zijn... Hoewel het doel aanbevelenswaardig is, is het aantal defaults wel erg groot. Ik heb het idee dat partners niet goed geselecteerd zijn, dat blijkt wel uit het aantal partners die failliet zijn gegaan. Lenen via Lendahand heeft mij in ieder geval geld gekost, vandaar dat ik al enige tijd geleden opgehouden ben met investeren.

Santiago Martinez

Haber hecho una inversion con el valor añadido de la solidaridad es muy motivador

Gert Willems

Goed, heldere informatie en bedrijfsvoering, OK.

Benschop

Momenteel wat meer default dan ik had verwacht