Leopold Keuninckx

Zeertevreden

Kwaliteit en vlotheid van levering

Monique Petalas

Heel goed. Ik heb vorig jaar een keer gebeld en werd toen heel goed geholpen en de levering is super snel.

Super snelle levering en de chip werkt goed samen met mijn printer. Daarnaast is de prijs goed.

Geen.

Gerard

Snelle levering!

Zondags besteld en de volgende dag binnen!

Nee

Jules van Kerckhoven

Het bedrijf heeft een duidelijke website en was de voordeligste qua reiniggings cassettes.

Voordelige producten, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Wim Janson Hypotheken & Verzekeringen

Keine

Siet van Leyden

stiptheid

Turgut Kizil

De inkt wat ik altijd koop werkt helaas niet geeft steeds aan dat er een lege inkt in zit heel erg frusterend

Reactie Ink&Print:

Beste Turgut Kizil,
Beste Turgut Kizil,
Dank voor het plaatsen van je review en wat vervelend dat je aankoop niet werkt. Kan je ons een E-mail sturen met je bestelnummer, printertype en foutmelding die je te zien krijgt? Wij kijken graag met je mee.
Shrikant - Ink&Print.

piet schepers

Voor mijn eerste bestelling goed

directe antwoord !

Reactie Ink&Print:

Hallo Piet,
dankjewel voor je reactie.
Hallo Piet,
dankjewel voor je reactie.
Is er iets waardoor jouw feedback 'goed' is maar je review slecht? 2 sterren is in ons woordenboek namelijk niet 'goed' maar slecht dus als er verder iets is wat we voor je kunnen doen, mail ons dan alsjeblieft op customerservice@inkandprint.eu zodat we je verder kunnen helpen.
Mocht dit niet zo zijn, hopen we dat je jouw review zou willen herzien naar een beter overeenkomend aantal sterren bij 'goed'. 😊
Groeten, Isabella - Ink&Print

Free Pectoor

Topinkten voor professionele printers

Dergelijke scherpe prijzen vindt je nergens met alle mogelijke cartridges voor Canon, HP en aanverwante professionele printers

Doe zo verder