Feenstra montage van ketels

Feenstra montage van ketels Ook benieuwd naar feedback over de webshop Feenstra montage van ketels? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company526
8.5/10
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Feenstra montage van ketels met 8.5/10. Gebaseerd op 526 ervaringen.

Feenstra montage van ketels 1 beoordeling

Onze ketel was stuk en we hadden geen warm water meer..
de adviseur kwam de volgende dag al kijken en er werd geregeld dat de nieuwe ketel nog dezelfde week (zaterdag) geïnstalleerd werd..
de monteur kwam op tijd en is heel rustig en efficiënt aan het werk gegaan..

Goed (8/10)

Klantgericht , professioneel en vriendelijk

Score voor Feenstra montage van ketels:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben door feenstra onze camerasysteem laten plaatsen en wij kunnen niet anders zeggen dat het goed door hen gedaan is. bij het adviesgesprek werden wij goed geïnformeerd over de voor en nadelen en er werd geluisterd naar wat onze wensen waren en tevens werd er ook goed meegedacht over hoe dit het beste aangesloten kon worden in ons huis..
op de dag van plaatsing waren ze ook keurig op tijd en vooral vriendelijke mensen dus feenstra ga zo door.

Teleurgestelde klant
Onvoldoende (4/10)
Teleurgestelde klant

Score voor Feenstra montage van ketels:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas geen reactie op mijn vraag via de website, ook niet via de klantenservice (wel keurig een mail dat ik een reactie zal ontvangen, maar ik wacht daar al drie maanden op). feenstra neemt niet het initiatief voor het maken van een afspraak om onderhoud te plegen (ik heb een onderhoudsabonnement). telefonisch vrijwel onmogelijk om een afspraak voor onderhoud te maken (kan op zn vroegst over twee maanden en dan alleen op zeer beperkt aantal tijden). dit voelt alsof feenstra abonnement binnen heeft gesleept (bij afsluiten contract ging het allemaal heel snel) en nu nu thuis geeft..

Voldoende (6/10)

Grote organisatie en veel kundige monteurs in dienst. Hierdoor is er altijd op korte termijn een monteur bereikbaar en men is punctueel.

Score voor Feenstra montage van ketels:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb vele jaren een onderhoudsabonnement gehad bij feenstra voor mijn cv-ketel en warmtepompboiler. het onderhoud aan de cv-ketel is altijd prima verlopen, kundige monteurs en goede telefonische bereikbaarheid. het heeft echter jaren geduurd voor er daadwerkelijk onderhoud werd gepleegd aan de warmtepompboiler want deze zou zogenaamd onderhoudsvrij zijn, maar ook hier moet de filter worden gereinigd etc. en ook zat er meestal 15 maanden tussen de onderhoudsbeurten ipv 12 en mijn grootste probleem is dat er met een bedrag per maand wordt geadverteerd maar er wordt per 3 maanden geïncasseerd. en dit zonder korting op de premie, dit is misleidend. ook kreeg ik nooit een echt contract, alleen een briefkaart waar ik een vinkje op moest zetten met handtekening en bankrekening. dan worden je rechten en plichten niet duidelijk genoeg.

Antoine
Voldoende (6/10)
Antoine

zie bovenstaande opsomming

Score voor Feenstra montage van ketels:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Voor de afdeling verkoop goed..
voor het maken door vertegenwoordiger van een op maat gemaakt offerte slecht..
voor de afdeling installatie goed..
installatieafeling moest een 2e keer een afspraak maken voor het voltooien van de opdracht.

Feenstra montage van ketels 1 beoordeling
B.N.J. Meerman te Helvoirt. klantnummer 923674.
Prima (7/10)
B.N.J. Meerman te Helvoirt. klantnummer 923674.

Plaatsing van de nieuwe Cv-ketel is verder naar onze opvatting, deskundig uitgevoerd. Min puntje willen wij u toch melden dat de sociale vaardigheden met betrekking tot de communicatie van de monteur wat te wensen overliet. Aangezien het vakmanschap van de man verder uitstekend was zijn wij ten volle tevreden met de nieuwe Remeha Calenta 40c.

Score voor Feenstra montage van ketels:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onderhoud aan onze voormalige cv-installatie werd door de feenstra uitvoeriger uitgevoerd dan het vorige lokale cv bedrijf die achteraf gezien het zeer beperkt voldoende achtte. door ons is de oude cv-ketel vervangen op advies van de onderhoudsmonteur. hij stelde bij meeting een te hoge koolmonoxide vast. achteraf bleek na verwijdering van de oude rookgas afvoer, dat een stukje aluminium pijp door corrosie poreus was geworden hetgeen de oorzaak betekende van de hoge graat van koolmonoxide. ondanks het feit dat de oude cv-ketel verder nog prima functioneerde hebben wij voor de (onnodige) directe vervanging niet zoveel problemen omdat die ketel ca. 20 jaar oud was en mogelijk in de toekomst voor andere problemen kon ontstaan. verder had uw installatiemonteur niet de nodige onderdelen om de nieuwe cv-ketel te plaatsen en moesten wij naar een toeleverancier ( wasco den bosch) om de nieuwe rookgasafvoer op te halen.

A.Wander
A.Wander

Eerst een prettig en deskundig advies en offerte. Ik had tevoren via de site van Feenstra mijn oog laten vallen op een bepaald merk type. Ik kreeg daar goede voorlichting over en er is niet getracht mij een ander of duurder type te verkopen. Idem zo met model thermostaat.

Score voor Feenstra montage van ketels:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ronduit positief. beleefde vriendelijke monteurs.doen duidelijk hun best geen onnodig overlast te veroorzaken..
maken deskundige en betrouwbare indruk.

Barbara
Barbara

Deskundige advies

Score voor Feenstra montage van ketels:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, vriendelijk, professionele hulp en advies, snelle reactie en levering.

F.Muurman
Onacceptabel (1/10)
F.Muurman

sterke punten zou het niet weten...oja mensen geld aftrogelen

Score voor Feenstra montage van ketels:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeer slecht heb een lease ketel... gaat iedere keer mis met de betaling..nooit geen vaste datum. of ze boeken helemaal niks af.
waardoor je 2 a 3 keer in 1 keer moet betalen,na veel bellen hebben ze veel belooft maar helpt allemaal niks,ze doen maar wat.dus mensen kijk goed uit..en vergelijk.

Tessa van de Pol

Helaas ben ik erg teleurgesteld door feenstra. ik had een apk keuring voor mijn cv-ketel aangevraagd en deze kon niet uitgevoerd worden omdat de monteur niet bij de rookgasmelder kon. dit kan gebeuren. ik moest de volle 50 euro betalen terwijl er geen enkele controle is uitgevoerd. bij navragen hiervan werd mij vertelt dat dit de voorrijkosten zijn. ik vind het erg raar dat er voor voorrijkosten en apk hetzelfde bedrag word gevraagd! dat ik voorrijkosten moet betalen snap ik, maar geen 50 euro! toen de monteur mij aanraadde om een nieuwe ketel te nemen bravht hij het advies naar mij uit om dit niet door feenstra te laten doen..!.

Bedrijfsinformatie

Prettig wonen en werken – daar zorgt Feenstra voor. We maken uw directe omgeving comfortabel, gezond, veilig en energiezuinig. Daarvoor hebben we niet alleen de nieuwste techniek in huis, maar ook mensen met veel verstand van installatie en onderhoud die u graag vakkundig advies geven. Feenstra. Zodat de techniek precies doet wat ú wilt.
Adres
Postbus 88