Rotra

MM

Het was een eerste ervaring maar eigenlijk hoop ik ook de laatste. Na veelvuldig contact met een klantonvriendelijke medewerker die het ook meerdere malen naliet tijdig te reageren is er een factuur verstuurd die onduidelijk is door de opbouw ervan en dat ook nog in een verkeerde valuta.
Vervolgens moest ik per direct deze factuur betalen en stond pardoes de volgende ochtend mijn levering bij de zaak. Toen werd er wel snel gehandeld maar ook weer niet met oog voor de klant.

Welke dienst heeft u afgenomen?

Wegtransport, Warehousing

Reactie Rotra:

Beste Matthijs,
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Spijtig dat u de communicatie en de voortgang niet als optimaal hebt ervaren. We hechten, naast een voorspoedige afwikkeling van de zendingen die we voor onze klanten mogen verzorgen, grote waarde aan een prettige en efficiënte communicatie waarbij de klantbeleving centraal staat. We zien dat in de communicatie enig wederzijds misverstand is geweest hetgeen we betreuren. We vertrouwen erop dat we voor toekomstige zendingen onze diensten opnieuw mogen bewijzen en u naar tevredenheid kunnen blijven bedienen.
Koninklijke Rotra

Score voor Rotra: 1/5