Informer

De EHBO Academy

Ik gebruik nu sinds enige tijd InformerOnline voor onze vereniging en sinds kort nu ook voor mijn eigen bedrijf. Het is echt by far het allerbeste boekhoudpakket dat op de markt is. Het bevat werkelijk alle functionaliteiten die ik als ondernemer zoek in een boekhoudpakket. Het is simpel, te begrijpen voor een leek, strak design en innovatief. Zo heeft InformerOnline een realtime bankkoppeling met Bunq en de mogelijkheid tot automatische BTW reservering, waardoor je nooit meer geld uitgeeft dat niet van jou is.

Ik ben al diverse keren geswitcht van boekhoudpakket en heb vele proefperioden bij grote boekhoudpakketten geprobeerd. Vaak blinkt het ene boekhoudpakket uit in eenvoud, maar is weer niet flexibel in de opmaak van facturen. Het volgende pakket heeft dat dan wel, maar is weer zeer onoverzichtelijk. InformerOnline heeft het gewoon wél allemaal!

Daarnaast is de support zeer prettig, wat de boekhoudervaring helemaal compleet maakt. Kortom: een volledig boekhoudpakket dat aan al mijn wensen voldoet!

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja