Reviews GrootPlezier.nl

GrootPlezier.nlNa de eerste positieve ervaring met dierhokkenshop hebben wij een tweede hok aangeschaft en die aankoop verliep zeer snel en was tot in de puntjes geregeld. Sterke punten: zeer duidelijke website en de juiste info op de website. Verbeterpunten of tips: Tijdens bestellen en betalen via ideal krijg je de kans om een kortingscode in te tikken. Ik heb er naar gezocht ook op het internet en nergens gevonden. Evt een tip om een klant zon’n code te geven na zijn eerste bestelling, is een goede manier om klanten te binden. 6930

Bedrijfsinformatie

GrootPlezier.nl is de voordeligste en beste online aanbieder van konijnenhokken, kippenhokken, hondenhokken, hondenkennels en vogelkooien en speeltoestellen voor binnen- en buiten.
Adres

Beoordeling

GrootPlezier.nl 1 beoordeling
Stegeman
Stegeman

zeer duidelijke website en de juiste info op de website

Score voor GrootPlezier.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:44