Beixo

Bevalt de aangeschafte fiets?

Astrid

Per toeval ben ik aan een Beixo Crosstown gekomen, ik kocht 'm zonder aandrijfriem omdat het kind des huizes een creatieve kijk had op het gebruik van een kniptang... Een aandrijfriem was snel besteld, die had ik de volgende dag al in huis. 's Middags had ik een complete fiets en kon ik de stad in! Wat een geweldige fiets, past mooi achterin de auto en fietst heerlijk. De vergrendelingen zijn ook fijn, zowel in- als uitgeklapt, het is toch een prettige gedachte dat er niet zomaar iets kan losschieten. De 3 versnellingen zijn perfect voor in de stad, de eerste is heel licht (handig bij verkeerslichten als je bij groen licht een bruggetje over moet) de tweede is ook nog vrij licht (heel handig om tijdens het fietsen naar terug te schakelen bij hellinkjes en bruggetjes) de derde versnelling is wat zwaarder, het verschil tussen de tweede en derde is voor mijn gevoel groter dan bij de eerste en tweede, maar dat is juist erg fijn omdat je dan lekker door kunt fietsen als je de ruimte hebt.

En, wat ook handig is, de trappers kunnen ingeklapt worden. Niet alleen handig bij vervoer, maar ook als je er met de hand mee wilt lopen. Dan krijg je geen trappers tegen je been ;) Al met al: ideaal fietsje!

Snelle levering, vriendelijke mensen aan de telefoon

Nee, zou ik zo gauw niet weten

Score voor Beixo: 5/5
Zou u dit product aanbevelen? Ja
Aandrijfriem